Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی روز یکشنبه در نشست شورای معادن هرمزگان با بیان اینکه این استان بخشی از فراخوان ملی مزایده معادن در سطح کشور بود، افزود: در هرمزگان ۲۱۶ معدن در ۴۶ محدوده معدنی و ۱۷۰ محدوده اکتشافی در این مزایده قرار داشت.

وی ادامه داد: ۱۷۸ نفر متقاضی مزایده معادن در هرمزگان بودند که برای ۷۰ محدوده معدنی و اکتشافی پیشنهاد ارائه کردند و دو سوم دیگر محدوده ها بدون متقاضی و پیشنهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: این کار بزرگ در سطح ملی به طور فعلی متوقف شده است اما امیدواریم با تعامل قوه قضاییه و وزارت صنعت، معدن و تجارت، این مزایده در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال برگزار شود.

مزایده معادن در هرمزگان از ۱۳ خردادماه امسال آغاز شد و به لحاظ تعداد زیاد محدوده‌های معدنی و گستردگی و پراکندگی آن ها وکم بودن بازه زمانی جهت بررسی محدوده‌ها و همچنین در راستای واگذاری حداکثری به واجدین شرایط تا پنجم تیرماه امسال تمدید شد.

هرمزگان دارای ۲۱ نوع ماده معدنی است که ذخیره قطعی معادن استان هم اکنون یک میلیون و ۵۵۸ هزار تُن است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت قانون معادن استانداری هرمزگان  فریدون همتی هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت قانون معادن استانداری هرمزگان وزارت صنعت معدن و تجارت قانون معادن استانداری هرمزگان فریدون همتی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هدف از این بازدید استفاده از تجربیات جهانی برای ایجاد صنایع پایین دستی، پترو پالایشگاهی و تکمیل زنجیره ارزش در هرمزگان و ایجاد اشتغال پایدار است.
خلیل قاسمی افزود: در این سفر برای طرح توسعه واحد تولید کننده و بسته بندی محصولات صیفی واحد تولیدی پتروپلاستیک پدیده بندر با شرکت طرف چینی قرارداد همکاری بست.
وی گفت: واحد تولیدی آب حیات شهرستان رودان نیز برای احداث خط تولید آب‌های طعم دار قراردادی در این نمایشگاه امضاء کرد.

بیشتر بخوانید؛ رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: در این سفر به سرمایه گذاران متعهد شدیم که خطوط تولیدی که در کشور مورد نیاز است و تولید نمی‌شوند را در ثبت سفارش و واردات حمایت کنیم.
قاسمی افزود واحد تولید کننده قطعات بتنی و مصالح سبک ساختمانی در بندرعباس نیز به توافقاتی برای خرید فناوری‌های مربوطه دست یافت.
هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان متشکل از مسئولان اقتصادی استان و نمایندگان بخش خصوصی عازم کشور چین شده است.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد