Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، خلیل رجبلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس گفت: گروه نظارت بر مراکز فروش سموم کشاورزی شامل بازرسان اداره صمت و کارشناسان مدیریت و مرکز جهاد کشاورزی این شهرستان  از فروشگاه‌های عرضه سموم نباتی مجاز در این شهرستان را مورد رصد و پایش قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هدف این پایش‌ها را جلوگیری از گرانفروشی و توزیع سموم غیرمجاز و تاریخ گذشته برشمرد و افزود: در این بازدید به صاحبان فروشگاه‌ها درباره تاریخ تولید و انقضاء سموم و کود‌ها موارد لازم ارائه شد.

رجبلی با بیان اینکه بازدید فروشگاه‌های سموم کشاورزی به صورت مستمر انجام می‌شود، گفت: نصب تابلو، مجوز پروانه فعالیت و استفاده از فاکتور فروش و حضور گیاه پزشک به عنوان مسئول فنی در فروشگاه الزامی است.

این مقام مسئول در پایان به فروشگاه‌های بدون پروانه فعالیت توصیه کرد: در اسرع وقت نسبت به دریافت پروانه اقدام کنند، در غیر این صورت فروشگاه آن‌ها پلمب می شود و برخورد قانونی با آن‌ها صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظارت و بازرسی کود شیمیایی فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید

سلطانی‌پور گفت: مجوز فعالیت یک فروشگاه صنایع‌ دستی در بازار سرپوشیده شهر شاهرود صادر شد. 

وی  ادامه داد: براساس ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌ دستی، متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست در درگاه ملی مجوزها و پس از بررسی درخواست توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، مجوز خود را بگیرند.

وی افزود: اکنون شش فروشگاه صنایع‌ دستی در سمنان، ۹ فروشگاه صنایع‌ دستی در شاهرود، دو فروشگاه صنایع‌ دستی در دامغان و دو فروشگاه صنایع‌ دستی نیز در مهدیشهر تحت مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • فعالیت ۸ سایت تبدیل بقایای کشاورزی به خوراک دام در کشور
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد