Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@03:15:45 GMT

در ۴ سال گذشته ۱۱۰ پروژه در شهرکرد اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۶۹۸۵

در ۴ سال گذشته ۱۱۰ پروژه در شهرکرد اجرا شد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: حدود ۱۱۰ پروژه کوچک و بزرگ از آسفالت خیابان و جدول کشی گرفته تا پروژه‌های بزرگتر، در این چهار سال با اعتبار حدود ۱۶۰ میلیارد تومان در شهرکرد اجرا شد.

فرهاد رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا. اظهار کرد: فعالیت شورای اسلامی شهرکرد در چهار سال گذشته با اعمال تحریم‌ها و کرونا مواجه شد اما این چالش‌ها را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سازمان ساماندهی مشاغل ۲۸ غرفه در میادین شهر قرار داده شد که ساختمان ۱۶ مورد آن به مرحله ظریف کاری رسیده و ۱۲ مورد در مرحله فونداسیون است.

رئس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه تاکنون برای این پروژه هشت میلیارد تومان هزینه شده است، اضافه کرد: این پروژه‌ها برای بهره برداری نیازمند ۱۶ میلیارد تومان اعتبار است.

وی تصریح کرد: در این دوره برج‌های دوقلو تعیین تکلیف شد به نحوی که بدهی حدود ۶۷ میلیارد تومانی آن تسویه و مقرر شد به مزایده گذاشته شود.

رئیسی خاطرنشان کرد: همچنین جلسات مختلف در خصوص بانک شهر برگزار شد که ۳۳.۵ میلیارد تومان به شهرداری برگشت داده شد و زمین واقع در دروازه فارسان آزاد شد.

وی ادامه داد: ۴۹ پلاک روبروی اعظم شهرکرد به متراژ ۲۱ هزار مترمربع به شهرداری برگشت و علاوه بر آن ۷۴ هزار متر مربع زمین خیریه جنب امام حسین (ع) برگردانده شد، برای انبار سازمان همیاری شهرداری‌ها با مساحت پنج هزار و ۴۰۰ متر که مربوط به شهرداری بود حکم تجدید نظر گرفته شد که باید قطعی شود و در مجموع ارزش ریالی تمامی این اراضی و این چند مورد که عنوان شد بیش از یک هزار میلیارد تومان است.

رئیسی با تاکید بر اینکه تملک اراضی سول دره در چالشتر نیز به شکل تهاتر انجام شد، گفت: تمام ناوگان اتوبوسرانی شهرکرد مستهلک شده که امسال در قالب اوراق مشارکت با گرفتن ۵۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع کشوری ۲۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه خواهد شد.

وی اضافه کرد: ساختمان منطقه دو شهرداری یکی از مشکلات بود و برای مردم مناسب نبود و موجب ترافیک می‌شد که یک مکان دیگر برای آن در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع واقع در برون پهنه پیش بینی شد و نیازمند ۲۰ میلیارد تومان اعتبار است تا تکمیل شود امسال هم پنج میلیارد تومان اعتبار برای کار در نظر گرفته شده که پروژه فعال است.

وی ایجاد کارخانه بازیافت زباله، احداث جاده سلامت در سه باند، ایجاد پارک‌های محله‌ای را از دیگر پروژه‌های انجام شده در مدت چهار سال گذشته برشمرد.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد، خاطرنشان کرد: در مجموع حدود ۱۱۰ پروژه کوچک و بزرگ از آسفالت خیابان و جدول کشی گرفته تا پروژه‌های بزرگ‌تر، در این چهار سال با اعتبار حدود ۱۶۰ میلیارد تومان در شهرکرد اجرا شد.

کد خبر 508428

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرهاد رئیسی شورای شهر شهرکرد پروژه های شهری پارک محله ای تملک اراضی تهاتر بدهی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیارد تومان اعتبار شورای اسلامی چهار سال پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • جزئیات جدید از پروژه ۳ طبقه کردن میدان ونک تهران
  • جزییات جدید از پروژه سه طبقه کردن میدان ونک
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • سهم ۲۴ درصدی آبخیزداری از کل حوزه‌های سیل خیز کشور/ اعتبار کافی نیست
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی