Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@00:20:53 GMT

مبادی ورودی و خروجی استان همدان مسدود شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۵۰۲۹

مبادی ورودی و خروجی استان همدان مسدود شده است

ایسنا/همدان رئیس پلیس راه استان همدان گفت: تمامی مبادی ورودی و خروجی استان از جمله محورهای ارتباطی همدان به سمت تهران و مرکز کشور با استفاده از موانع فیزیکی(نیوجرسی) مسدود شده است.

سرهنگ رضا عزیزی ادامه داد: محور قدیم همدان - تهران، آزاد راه همدان - تهران، جاده رزن و ملایر به سمت اراک و تهران مسدود شده و نیروهای پلیس مستقر در این مبادی اجازه خروج خودروهای با پلاک بومی از استان را نخواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: نیروهای پلیس راه براساس مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا، از خروج خودروهای با پلاک بومی از استان همدان و همچنین ورورد خودروهای با پلاک غیربومی به داخل استان جلوگیری می کنند و در صورت اصرار راننده برای انجام سفر، ضمن اعمال قانون و جریمه(یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی) خودروها را نیز به سمت مبدا هدایت می کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، عزیزی بیان کرد: تنها خودروهای با پلاک انتظامی تهران و البرز مجاز به تردد از این مسیرها به سمت تهران هستند و البته تمامی مجوزهای صادره برای تردد نیز تا صبح روز دوشنبه هفته آینده(۴ مرداد) باطل و از درجه اعتبار ساقط است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محدودیت تردد پليس راه خودروهای با پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان

ایسنا/همدان در نخستین ساعات آغاز به‌کار ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد به‌زودی دو فروند بالگرد به استان همدان اضافه شود.

در راستای مذاکرات دوسویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات‌رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیروز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است اما برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات، افزوده شدن این دو فروند بالگرد می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند+ عکس
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند