Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در یک صحنه دستیار من به منصوریان بی‌احترامی کرد. البته نمی‌گویم اهانتی شنیدم.

خبرگزاری میزان - فیروز کریمی در نشست خبری بعد از مسابقه تراکتور مقابل آلومینیوم اراک اظهاراتی داشت که گزیده آن را می‌خوانید:

*طبق صحبت‌هایی که داشتیم و پیش‌بینی انجام شده، بازی سنگینی را سپری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنده این دیدار امید بسیار زیادی برای کسب مقام چهارم جدول و در صورت خوش‌شانسی و قهرمانی استقلال در جام حذفی، صعود به لیگ قهرمانان آسیا را پیدا می‌کرد.

*ما از حریف خود شناخت کاملی داشتیم و برای این بازی نیاز به آنالیز هم نبود. مسائلی که در نظر گرفته بودیم، به بهترین شکل در زمین اجرا شد. البته هر دو تیم شروع خوبی داشتند.

*قبل از بازی هم گفته بودم که آلومینیوم تیم بسیار خوبی است و شایستگی حضور در بالای جدول را دارد. اولین بار است که یک تیم تازه صعودکرده، چنین شرایطی را تجربه می‌کند.

*اعتقاد دارم داور خوب کار کرد و نمی‌توانید یک مورد بگویید که از صحنه عقب بود یا دیر سوت زد و قضاوت او استاندارد نبود. با این حال کمک‌های داور در حد او نبودند و به ضرر دو تیم گرفتند.

*در یک صحنه یک بازیکن ما از پشت دفاع رفت و به کمک داور گفتم «اگر بازیکن از پشت مدافع حریف نرفته باشد، من مربیگری را کنار می‌گذارم.» بازیکن ما سه متر از بازیکنان حریف عقب‌تر بود و آن آفساید به درستی گرفته نشد. کمک‌ها به داور کمک نکردند و اگر بازی تنش داشت، خیلی نباید از داور گلایه کرد. نام او (داور) را نمی‌دانم، اما این بازی سنگین را خیلی خوب و عالی سوت زد.

*در یک صحنه دستیار من به منصوریان بی‌احترامی کرد. البته نمی‌گویم اهانتی شنیدم، اما با این حال فرض می‌کنیم یک بزرگتر به مربی ما گفت «حرف زیادی نزن و سر جایت بنشین» که او باید بگوید: چشم. ما این مسائل را به این مربیان یاد می‌دهیم و همین جا اعلام می‌کنم که قطعا با او به شدت برخورد کرده و تنبیه می‌کنیم. مربی ما می‌گوید سرمربی رقیب به من فحش داده، اما او باید سرش را پایین می‌انداخت. جز آن صحنه، من چیزی از زبان علی (منصوریان) نشنیدم که او اخراج شد.

*زمانی که داور می‌خواهد به کنار زمین تذکر بدهد و بازی متوقف می‌شود، مسابقه باید با سوت آغاز شود. بازیکن ما دستش را بالا برد و گفت می‌خواهم شروع کنم. او عقب عقب رفت و بعد داور کارت زرد داد. پس از آن اخطار تنش‌ها ایجاد شد و بازی خوبی از آب درنیامد. من حمایت صنفی نمی‌کنم، اما به نظرم منصوریان بی‌دلیل اخراج شد. من هم باشم همین است، اما اگر منصوریان چیزی گفته، خودش می‌داند.

بیشتر بخوانید: نبرد مرگ و زندگی در اصفهان و دوئل کاپیتان‌های سابق استقلال در آزادی

انتهای پیام/

برچسب ها: فیروز کریمی تراکتور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تراکتور فیروز کریمی تراکتور منصوریان بی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: برای ما مهم این است که به هر مرحله جام حذفی مثل یک فینال نگاه کنیم و تمام تلاش خودمان را انجام بدهیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمهران موسوی بعد از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را شکر. بازی عجیبی بود. اگر بخواهیم ضربات پنالتی را هم محاسبه کنیم سه مرتبه در این مسابقه کامبک زدیم. خدا را شکر این تماشاگرانی که آمدند برای ما سنگ تمام گذاشتند و با خوشحالی از ورزشگاه خارج شدند. خدا را شکر بازی امروز ما با نتیجه همراه شد و دوباره پرسپولیس را حذف کردیم.

شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم

 

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم در مورد اعتراض اعضای تیمش روی صحنه گل اول پرسپولیس و برخورد ارونوف با وی، افزود: در آن صحنه خیلی به داور اعتراض کردیم. به زعم ما خطا بود، اما به زعم داور اینطور نبود. آنهایی که روی نیمکت بودند مشاهده کردند که واقعاً ارونوف مرا هُل داد. الان در مورد داوری چیزی بگوییم با محرومیت مواجه می‌شویم، ولی واقعاً کمبود VAR از همه جهت مشخص است. حالا هم نمی‌گویم اشتباه داور عمدی بود، ولی واقعاً آن صحنه خطا بود. اگر کمک داور ویدیویی وجود داشت این مشکلات حل می‌شد.

«وقتی آلومینیوم از پرسپولیس دو گل دریافت کرد، کمتر کسی فکر می‌کرد که تیم شما برنده شود.»، موسوی در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما نقطه مقابل این بازی را هم داشتیم، ما در بازی مقابل استقلال خوزستان که 2 بر صفر جلو بودیم، 3 بر 2 شکست خوردیم. آقای حسینی در رختکن این را گفت که در فوتبال ممکن است هزار اتفاق بیفتد. بازیکنان ما در 90 دقیقه و 120 دقیقه تلاش خود را کردند. خدا را شکر زحمات ما به نتیجه نشست و با تمرکز توانستیم پنالتی بزنیم. گلر ما در ضربات پنالتی خوب عمل کرد و توانستیم نتیجه را برای خودمان بکنیم.

موسوی در پاسخ به این پرسش که آیا آلومینیوم اراک می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، تصریح کرد: از الان پیش‌بینی کردن درست نیست، ولی پله، پله جلو می‌رویم. در جام حذفی هر بازی یک فینال است و مهم این است که به نقطه آخر برسید، چون اگر به نقطه آخر برسید و جام نگیرید، یک شکست خورده بزرگ هستید. برای ما مهم این است که به هر مرحله مثل یک فینال نگاه کنیم و تمام تلاش خودمان را انجام بدهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟