Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی تبریز به دنبال فحاشی سنگربان تیم پرسپولیس به توپ جمع کن استادیوم شهید سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.

طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه ماشین‌سازی، بیانیه به شرح زیر است:

ورزش در کشورمان با اخلاق و جوانمردی نمود پیدا کرده و از دیرباز تا کنون ورزشکاران این سرزمین را همیشه با اخلاق علی وار می‌شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از پوریای، ولی تا جهان پهلوان تختی و از پرویز دهداری تا سیروس قایقران همگی مظهر اخلاق و منش پهلوانی بوده و تا ابد جز نام نیک از آن‌ها به یادگار نمانده و نخواهد ماند، ولی متاسفانه ورزش و به خصوص فوتبال کشورمان در سال‌های اخیر دچار بی اخلاقی‌هایی شده است که همه اهالی فوتبال را آزرده خاطر می‌کند.

روز گذشته هم در جریان دیدار تیم ماشین‌سازی با پرسپولیس تهران متاسفانه دروازه‌بان حریف با الفاظی رکیک و ناشایست توپ جمع کن ۱۳ ساله استادیوم شهید سلیمانی را مورد خطاب قرار داد که واقعا تعجب‌آور بود.

این درحالی است که توپ جمع کن‌های ورزشگاه‌ها که اکثرا از نوجوانان علاقه‌مند به فوتبال بوده و بدون کوچک‌ترین چشمداشتی در کنار زمین به دنبال انجام کار خود هستند و این به دور از اخلاق و منش پهلوانی است که نه تنها آنها بلکه در زمینی که حرمت دارد با الفاظ رکیک افراد حاضر را مورد خطاب قرار دهیم.

انتظار می‌رود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و شخص ریاست محترم فدراسیون جناب آقای عزیزی خادم به اتفاق روز گذشته ورود کرده و همانگونه که به اتفاقات سایر تیم‌ها به سرعت وارد عمل شده و حکم صادر می‌کنند در این مسئله نیز هر چه سریعتر ورود پیدا کرده و با سنگربان بداخلاق پرسپولیس برخورد لازم صورت گیرد.

امیدواریم کمیته اخلاق عدالت را رعایت کرده و با برخوردی مناسب اجازه گسترش چنین بی‌اخلاق‌هایی را در فوتبال ایران ندهند.

با احترام.

روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی تبریز

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس حامد لک خبر ویژه کمیته انضباطی ماشین سازی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت غزه و در پاسخ به تجاوز نظامی آمریکا و انگلیس به یمن، دو عملیات ضد متجاوزان انجام داده است.

سخنگوی نیروهای ارتش یمن اعلام کرد که ارتش یمن امروز (جمعه) یک نفتکش انگلیسی را در دریای سرخ و یک پهپاد آمریکایی از نوع ام کیو ۹ را در آسمان استان صعده هدف قرار داده است.

سرتیپ یحیی سریع تاکید کرد که نیروهای این کشور با تعدادی موشک دریایی ضد کشتی، نفتکش انگلیس ANDROMEDA STAR را به تلافی حملات این کشور در دریای سرخ هدف قرار داده و موشک‌ها مستقیماً به هدف اصابت کرده است.

یحیی سریع همچنین درباره سرنگونی موفق پهپاد پیشرفته آمریکا در آسمان یمن گفت: «نیروهای پدافند هوایی نیروهای مسلح یمن روز گذشته (جمعه) موفق شدند یک فروند هواپیمای MQ۹ آمریکایی را در حریم هوایی استان صعده به هنگام انجام مأموریت‌های خصمانه، سرنگون کنند و با موشک مناسب مورد هدف قرار گرفت».

سرتیپ یحیی سریع همچنین از مردم یمن به دلیل حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و همچنین به دلیل حمایت‌های آن‌ها از عملیات‌های ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی و ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس تقدیر و سپاس گزاری کرد.

کد خبر 6089416

دیگر خبرها

  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • پسکوف: پارلمان اروپا «ماشین روس هراسی» است
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان