Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، زنگنه در آیین بهره‌برداری از طرح های ملی وزارت نفت گفت:  20 مخزن با 10 میلیون بشکه وجود دارد، در حال حاضر انتقال روزانه یک میلیون بشکه نفت خام از گوره به جاسک انتقال پیدا می کند، همچنین احداث مخازن ذخیره سازی با ظرفیت 10 میلیون بشکه نفت خام در فاز نخست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نفت بیان کرد:امروز هم نخستین محموله نفت خارج از تنگه هرمز بارگیری می‌شود و در محموله 100 تنی نفت خام امروز در جاسک بارگیری می‌شود.

زنگنه گفت:این نخستین محموله نفتی خواهد بود که بدون نیاز به عبور از تنگه هرمز صادر می شود و احداث خط لوله نفت گوره جاسک از 49 ماه پیش به منظور ایجاد راهی جایگزین برای خلیج فارس و تنگه هرمز، در دستور کار قرار گرفت و امروز بیش از 80 درصد این پروژه به اتمام رسیده است.


او تصريح کرد:در حال حاضر صادرات 350 هزار بشکه در روز نفت خام از طریق این خط لوله امکان‌پذیر است و به‌زودی صادرات آن به یک میلیون بشکه در روز خواهد رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوره جاسک وزارت نفت میلیون بشکه نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران

دریافت 55 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جزیره هرمز تاریخ بلند بالایی دارد اما شکوه این جزیره با حضور پرتغالی‌ها در منطقه رو به فراموشی سپرده شد.

جزیره هرمز پایگاه مهم تجارت دریاییِ منطقه بوده و همین امر پرتغالی‌ها را از آن سوی دنیا به خلیج‌فارس کشاند، در آن دوران شهدای زیادی تقدیم دفاع از جزایر شد اما متأسفانه نام و نشان زیادی از آن‌ها باقی نمانده است.

یکی از این بزرگ مردان جاویدالاثر خواجه عطا است که در گزارش زیر در رابطه با آن سخن به میان آورده‌ایم.

کد خبر 6089408

دیگر خبرها

  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان