Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@23:38:22 GMT

4800 تن نهاده بين دامداران گلوگاهي توزيع شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۷۲۷۶

خبرگزاری آریا- مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه از توزیع 4 هزار و 800 تن نهاده دامی بین دامداران گلوگاهی در چهار ماه اول امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان گلوگاه: مهدی باباجانی اظهار کرد: برای استمرار تولید و حمایت از فعالان بخش تولیدات دامی شهرستان گلوگاه، چهار ماهه اول امسال، 4 هزار و 800 تن سبوس یارانه ای و کنسانتره بین دامداران گلوگاهی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مقدار خوراک دام یارانه‌ای شامل ذرت، جو، کنسانتره و سبوس است، افزود: نهاده‌های دامی در قالب خوراک آماده در اختیار دامداران این شهرستان قرار می‌گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه با اشاره به اینکه با تبدیل خوراک دام خام به خوراک آماده و صنعتی، دامداران بیشتری برای تامین نهاده‌های دامی خود مورد پوشش قرار می‌گیرند و با فرآوری نهاده‌های دامی خام، بهره وری و ضریب تبدیل خوراک به گوشت و لبنیات افزایش می‌یابد، گفت: پیگیری برای دریافت سهمیه‌های بعدی و نظارت بر چگونگی توزیع، توسط این مدیریت در حال انجام است.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: 4800 تن نهاده بین دامداران گلوگاهی توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • جنگ علوفه شروع شده است
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • فعالیت ۸ سایت تبدیل بقایای کشاورزی به خوراک دام در کشور
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار