Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان جانشین فرمانده انتظامی استان از بازگرداندن ۹۱۶ دستگاه خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی استان در ۴۸ ساعت اولیه طرح ممنوعیت تردد در استان خبرداد.

سرهنگ مهرداد مشوق صبح امروز (اول مردادماه)، در تشریح این خبر گفت: با توجه به شیوع و گسترش موج جدید بیماری مرگبار کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری و حفظ جان شهروندان ، در اجرای ابلاغیه ستاد ملی مبارزه باکرونا و تصمیمات مسئولان استانی، طرح ممنوعیت خروج پلاک های بومی از استان و ورود پلاک های غیر بومی به استان بصورت شبانه روز در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این طرح تعداد ۹۱۶ دستگاه خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی استان توسط پلیس و همکاری دستگاههای مسئول متوقف و به استان های مبدا بازگردانده شدند. 

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه در ۴۸ ساعت اولیه شروع طرح تعداد هزار و ۴۹۶ دستگاه خودرو بدلیل عدم توجه به توصیه ها و دستورات پلیس توسط عوامل و دوربین، ۵۰۰ هزار تومان، ۳۳۰ دستگاه مبلغ یک میلیون و ۸۶۸ خودرو به مبلغ ۲۰۰ هزارتومان اعمال قانون شدند، تصریح کرد: تعداد۵۷دوربین ثابت و۲۵۲نفرنیروی انتظامی در۳۶نقطه از استان در این طرح به کارگیری شده اند و بصورت شبانه روزی فعالیت می کنند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این طرح به ۷۸۵ نفر از شهروندان و رانندگان تذکر لسانی داده شده از عموم مردم فهیم استان خواست همانند گذشته در کنار پلیس و سایر دستگاه های متولی باشند تا با همکاری خوب مردم هر چه سریع تر زنجیره انتقال این ویروس منحوس قطع و ریشه کن شود.

انتهاب پبام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دستگاه خودرو غیر بومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 

سردار علی اکبرجاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی‌های هدفمند اجرا شد جمعا ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ حفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد ۵ دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، گفت: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپوو یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم