Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@07:29:13 GMT

شهادت ضرغام‌پرست نشانه سبعیت دشمنان است

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۳۷۷۷

شهادت ضرغام‌پرست نشانه سبعیت دشمنان است

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، در بیانیه ارتش جمهوری اسلامی آمده است: شهادت شهید ضرغام پرست از شهدای مدافع نظم و امنیت در نیروی خدوم و مخلص انتظامی، نشانه دیگری از سبعیت دشمنان عنود و کوردل نظام و مردم صبور و مقاوم خطه  قهرمان‌خیز خوزستان است .

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: بدون شک دشمنان ایران اسلامی که امنیت حاکم بر کشور و بردباری مردم عزیزمان در مقابله با مشکلات را بر نمی‌تابند، لحظه‌ای از دشمنی با جمهوری اسلامی دست برنمی‌دارند و از مشکلات اخیر خوزستان و خواسته‌های به حق مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه این خطه عزیز سوء استفاده کرده و با موج سواری و پروپاگاندای رسانه ای آمریکایی، انگلیسی رژیم صهیونیستی در به انحراف کشاندن خواسته به حق و دیرینه مردم عزیز خوزستان از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و با نقشه‌های از پیش طراحی شده به روی ماموران مخلص و حافظان نظم و امنیت کشورمان آتش گشوده و موجب شهادت آن رزمنده مدافع امنیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ارتش در این بیانیه آورده است: از خدای متعال برای آن شهید دلیر نیروی خدوم و مردمی انتظامی، علو درجات و برای خانواده معظم ایشان صبر و اجر خواستاریم و از مردم قدرشناس و بصیر ایران سربلند اسلامی بویژه مردم مقاوم و مدافع ارزش‌ها و خط نگهداران حریم مقدس مرزهای سرزمینی و ارزشی میهن اسلامی که اجازه سوء استفاده به دشمنان قسم خورده نظام را ندادند و نسبت به فرزند شهید خود ادای احترام کردند، صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

همزمان با شب عید قربان (مورخه ۲۹ تیر ۱۴۰۰)، اشرار مسلح و معاند، ستواندوم "ضرغام پرست" را حین انجام ماموریت امنیت، به شهادت رساندند و یک مأمور دیگر را مجروح کردند.

برچسب‌ها خوزستان جمهوری اسلامی رژیم صهیونیستی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان جمهوری اسلامی رژیم صهیونیستی خوزستان جمهوری اسلامی رژیم صهیونیستی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد: مقاومت اسلامی لبنان از تهدید‌های دشمنان هراسی ندارد و تهدید‌های دشمن نمی‌تواند نیرو‌های مقاومت را از حمایت مردم فلسطین باز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شیخ «محمد یزبک» در نشست فکری که حوزه «الامام المنتظر» در بعلبک به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار کرد، گفت: استقامت و پایداری مردم فلسطین و مقاومت آنها پس از گذشت بیش از ۷ ماه جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه نشان دهنده این است که به رغم کشتار و ویرانی توسط این رژیم، پیروزی در راه است.

او تصریح کرد:گسترش جنگ به نفع رژیم صهیونیستی نیست و جنگ در غزه باید متوقف شود.

 

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • پیکر شهید جلال اعتماد در زادگاهش قروه آرام گرفت
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • دولت باید مایحتاج کارگران را مهیا کند/نقشه دشمنان از بین بردن مغزهای متفکر در بلاد اسلامی است