Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@23:02:18 GMT

سلطانی‌فر: ثمره تلاش تیراندازی به بار نشست

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۴۱۱۸

سلطانی‌فر: ثمره تلاش تیراندازی به بار نشست

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، «مسعود سلطانی‌فر» روز شنبه در حاشیه دیدار تیم والیبال ایران برابر لهستان در ورزشگاه آریاک آرنا، کسب نخستین مدال طلای ایران در توکیو را تبریک گفت و افزود: ایران توانست نخستین مدال تیراندازی ایران را در تاریخ المپیک را کسب کند و تیراندازی هم به جمع مدال‌آوران المپیکی اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تیراندازی تلاش کرد و مدال گرفت.

وی ادامه داد: همیشه این بحث بوده که با وجود این همه نیروهای مسلحی و علاقه‌مندانی که به رشته تیراندازی داریم از بین دهها مدالی که در تیراندازی توزیع می‌شود  چرا ما نمی‌توانیم حتی یک مدال برنز بگیریم و این نکته‌ای بود که بارها اشاره کردم و خوشبختانه تلاش‌ها به ثمر نشست و «جواد فروغی» فرد باانگیزه و متدینی است. او  ظرفیت مدال‌آوری را داشت و من در مراسم بدرقه با او گفت و گو می‌کردم و به وی نوید کسب مدال را داده بودم.

فروغی امروز و در نخستین تجربه حضورش در المپیک که صاحب رنکینگ نخست دنیا در ماده ۱۰ متر تپانچه بادی است در اولین دوره رقابت ها با امتیاز ۵۸۰.۲۵ در رده پنجم ایستاد و به فینال راه یافت و در نهایت با امتیاز ۲۴۴.۸ ضمن شکستن رکورد المپیک، به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد.

این بازی‌ها به دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر اول مردادماه ۱۴۰۰ – ۲۳ جولای ۲۰۲۱ در ۳۳ رشته و ۳۹۹ ماده  به میزبانی ژاپن آغاز شد. ژاپن پیش از این میزبان المپیک ۱۹۶۴ بوده است.
ایران در سی و دومین دوره بازی‌ها المپیک ۶۸ سهمیه (۱۱ زن و ۵۷ مر ) در ۱۶ رشته ورزشی کسب کرده است که از بین همین ۶۸ سهمیه ۴۴ سهمیه در بخش انفرادی و در ۱۴ رشته تصاحب شده است. حال از ۴۴ سهمیه انفرادی ۳۴ نماینده ( ۹ زن و ۲۵ مرد) برای نخستین بار به المپیک راه یافتند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک توکیو جواد فروغی فدراسیون تیراندازی مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم

به گزارش خبرنگار مهر، «موریس موتا پائز» سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران هفته گذشته به ایران آمد تا تمرینات ملی‌پوشان را از نزدیک زیر نظر بگیرد. مسابقات لیگ ملت‌ها آخرین فرصت بلندقامتان ایران برای کسب سهمیه در المپیک پاریس است.

پائز صبح امروز یکشنبه در نشست خبری که به میزبانی کمیته ملی المپیک برگزار شد، ضمن تشریح برنامه هایش، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

می خواهیم مهمترین اتفاق را رقم بزنیم

پائز در ابتدای این نشست خبری گفت: خیلی خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را شروع کردم، همکاری نزدیک با مرادی دارم که این موضوع اهمیت زیادی دارد. ما با قلب و عشق تمام توان خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم در این تابستان به مهمترین اتفاق که آن هم کسب سهمیه المپیک است، برسیم.

متن صحبت های سرمربی تیم ملی والیبال در این خبر کامل می شود...

کد خبر 6090201 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک