Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعلام تصمیم نخست وزیر و جانشین نخست وزیر اسرائیل برای بازنگری در قرارداد انتقال نفت امارات از خلیج فارس به بازارهای اروپا از طریق خاک فلسطین اشغالی ابوظبی را به شدت عصبانی کرده است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند، چند ساعت پیش از گفتگوی نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل با محمد بن زاید ولیعهد امارات متحده عربی مسئله بازنگری در انتقال نفت امارات از طریق (فلسطین اشغالی) به اروپا نهایی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل در گزارشی در این رابطه خبر داد، به رغم روابط دوستانه ظاهری و حتی مکالمه تلفنی در ظاهر دوستانه انجام گرفته بین بنت و بن زاید اما امارات متحده عربی به شدت از گزارش‌های منتشر شده در رابطه با این که اسرائیل به دنبال بازنگری در این امر است، عصبانی و مضطرب شده است.

این در حالی است که روزنامه هاآرتص در گزارشی در این رابطه فاش کرد، بنت و یائیر لاپید، نخست وزیر و وزیر امور خارجه اسرائیل قصد دارند جلسه‌ای را هفته جاری در این رابطه تشکیل دهند، به ویژه که وزیر حمایت از محیط زیست اسرائیل به شدت با اجرای این پروژه مخالف است.

گفتنی است براساس این طرح قرار بود یک شرکت اسرائیلی نفت خام و تولیدات نفتی امارات را د را از اسکله‌های خود در دریای سرخ با استفاده از یک خط لوله به مخازنش در عسقلان واقع در سواحل جنوبی دریای مدیترانه منتقل تا از آنجا به اروپا صادر شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو فلسطین اشغالی امارات متحده فلسطین دریای مدیترانه خلیج فارس نفتالی بنت اسرائیل محمد بن زاید نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل می‌گوید شرط حماس برای پایان دادن به جنگ غزه را نخواهد پذیرفت و جنگ در غزه ادامه خواهد یافت.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در جلسه کابینه گفت که با شروط حماس در مذاکرات آتش‌بس موافقت نخواهد کرد.

یک مقام ارشد حماس، صبح امروز، به روزنامه «العربی الجدید» خبر داده بود که حماس بدون پایان جنگ و خروج کامل نیرو‌های اسرائیلی از نوار غزه هیچ توافقی را نخواهد پذیرفت.

نتانیاهو در این باره گفت: «نمی‌توان خواسته حماس در خصوص توقف کامل جنگ و خروج از غزه را پذیرفت.»

او ادامه داد: «پذیریش درخواست حماس به این معناست که ما قبول کرده‌ایم آن‌ها در قدرت باقی بمانند.»

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل همچنین گفت: «جنگ در غزه تا را تا زمان تحقق اهداف ادامه خواهیم داد. پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • صبر امریکا لبریز شد؛ اگر حماس آتش‌بس را نپذیرید از قطر اخراج می‌شوند؟
  • آمریکا به قطر: اگر رهبران حماس شروط آتش‌بس را نپذیرفتند، آن‌ها را بیرون کنید
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • واشنگتن پیشنهاد اخراج دفتر حماس از قطر را مطرح کرد