Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@23:43:38 GMT

جلسه مددی با بازیکنان استقلال پیش از سفر به قائمشهر

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۵۲۰۰

جلسه مددی با بازیکنان استقلال پیش از سفر به قائمشهر

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال پیش از سفر تیم استقلال به قائمشهر برای دیدار با نساجی مازندران جلسه‌ای را با بازیکنان برگزار کرد.

به گزارش مشرق، پیش از تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال،  احمد مددی، مدیرعامل استقلال با همراهی ناصر فریادشیران معاون اجرایی باشگاه در محل تمرین استقلال حاضر شدند و با بازیکنان جلسه‌ای برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که در فضایی دوستانه برگزار شد، بازیکنان استقلال با بیان مشکلات‌شان، دغدغه‌های خود را مطرح کردند. سپس مددی درباره شرایط و مشکلات تیم و مشکلات تهیه منابع مالی در شرایط فعلی توضیحاتی ارائه داد و به بازیکنان گفت که انشاءالله طی روزهای آینده بخشی دیگر از مطالبات بازیکنان استقلال به آنها پرداخت خواهد شد.

همچنین قرار شد بازیکنانی که دغدغه و ابهامات قراردادی دارند، بعد از بازی برابر نساجی با حضور در باشگاه استقلال، جلساتی را با مدیرعامل استقلال برگزار کنند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو احمد مددی استقلال مشرق تیم فوتبال استقلال ناصر فریادشیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور

مهدی مهدی پور که به دلیل آسیب دیدگی ناچار به عمل جراحی شد، بلافاصله پس از عمل جراحی، فیزیوتراپی و برنامه‌های درمانی را شروع کرد.

مهدی پور هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا حوالی ساعت ۱۸ در کلینیک دکتر صادقی مشغول درمان است و امروز علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در این کلینیک، از ستاره مصدوم استقلال عیادت کرد.

 مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن قدردانی از زحمات دکتر مجید صادقی و علی ادبی، فیزیوتراپ مخصوص مهدی مهدی پور، برای این آبی پوش آرزوی سلامتی کرد و گفت امیدوار است هر چه زودتر مهدی مهدی پور را سلامت و سرحال در میادین فوتبال ببیند.

مهدی مهدی پور و پدرش که از فوتبالیست‌های سرشناس استان اصفهان و ذوب آهن بود نیز از علی خطیر تشکر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی