Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@05:58:16 GMT

آغاز اردوهای برون‌ مرزی باشگاه‌ های قطری

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۹۳۴۷

تیم های قطری اردوهای خود جهت آماده سازی رقابت های فصل آینده را آغاز کردند

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، یاران رامین رضاییان با نظر سامی الطرابلسی مربی تونسی در سال‌های اخیر اردوی خود را در این کشور عربی شمال آفریقا برپا کرده‌اند. تمرینات السیلیه از امروز در طبرقه شهری در ساحل دریای مدیترانه آغاز می‌شود و این تیم چهار یا پنج بازی تدارکاتی مقابل باشگاه‌هایی از تونس و الجزایر برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال السد با هدایت ژاوی هرناندز اول آگوست (دهم مرداد) راهی شهر اولوت در فاصله 100 کیلومتری بارسلونا خواهد شد، اردویی که دو هفته ادامه خواهد داشت و با انجام سه مسابقه تدارکاتی پیگیری می‌شود.

تیم الریان که شجاع خلیل‌زاده را در اختیار دارد نیز همزمان با السد دوحه را به مقصد اسپانیا ترک می‌کند و از اول آگوست وارد اردوی بارسلونا خواهد شد که البته اردوی این تیم به مدت 24 روز ادامه خواهد داشت.

الخور با هدایت وینفرد شفر آلمانی هم از سوم آگوست (12 مرداد) اردوی خودش را در ترکیه آغاز خواهد کرد و ام‌صلال هم راهی اردوی آماده‌سازی در ترکیه خواهد شد.

الوکره با امید ابراهیمی هم در ترکیه اردو خواهند داشت.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است برترین های قرن با مجتبی محرمی: آندرانیک اسکندریان الگوی من بود؛ ناصر محمدخانی همان کارهای مسی را می کرد کیمیا علیزاده و در آغوش گرفتن ناهید کیانی پس از برد مقابل مقابل او / عکس عجیب اما واقعی پس از 49 سال؛ آمریکا روز اول المپیک را بدون مدال به پایان رساند واژه کیه لینی وارد دایره لغات زبان آلمانی شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!

عبدالکریم حسن ستاره قطری پرسپولیس با زدن یک پنالتی به سمت دروازه‌بان جوان پرسپولیس، باعث شکسته شدن هر دو دست این گلر شد. محمد گندمی دروازه‌بانی است که پس از درخشش در تیم‌های پایه، با تیم بزرگسالان تمرین می‌کند. گندمی از سوی حسین عبدی به اردوی تیم ملی هم دعوت شده بود، اما چند روز قبل از حضور در اردو، هر دو دست او شکسته شد.

گندمی خطاب به عبدالکریم حسن گفته بود حتما پنالتی او را مهار می‌کند و ستاره قطری هم در پاسخ به این دروازه‌بان جوان گفته "من پنالتی را به وسط می‌زنم و تو فقط آن را بگیر". عبدالکریم حسن با قدرت هر چه تمام پنالتی را به سمت دروازه گندمی شلیک کرد که باعث شد هر دو دست این دروازه‌ان از ناحیه مچ دچار شکستگی شود!

 

منبع: طرفداری

دیگر خبرها

  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!
  • دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد