Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین بدرقه پیکر دومین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از محل شبکه بهداشت و درمان خرمشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، شهید"جعفر شریفی" تکنسین ۳۷ ساله فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان پیش از ظهر امروز یکشنبه(سوم مرداد ماه جاری) با حضور جمعی از مردم قدر شناس خرمشهر و مدیران و مسوولان شهری برای خاکسپاری به باغ رضوان این شهرستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در آیین بدرقه این شهید والامقام ضمن تقدیر از همه مردم و مسوولانی که در این مراسم حضور داشتند، اظهار کرد: باور کردن از دست دادن این شهید گرانمایه که جانش را در راه دفاع از سلامت ملت فدا کرد، بسیار دشوار است.

شکرالله سلمان زاده افزود: بسیاری از همرزمان ما همین حالا هم در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، فوریت‌ها و... در مسیر صیانت از سلامت مردم کوشا هستند و بعد از اینکه جمع زیادی از همکاران بنده به این ویروس مبتلا شده و در واقع جانباز این مسیر شدند، امروز دانشگاه علوم پزشکی آبادان دومین شهید خود را در راه سلامت تقدیم ملت ایران کرد.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور(امام جمعه خرمشهر) نیز در این مراسم ضمن تاکید بر فرهنگ والای شهادت برای این شهید والامقام علو درجات را مسئلت کرد.

فرماندار ویژه خرمشهر، رییس بنیاد شهید، فرمانده سپاه خرمشهر و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مراسم یاد شده حاضر بودند.

لازم به ذکر است که "پروین قاسمی" نیز از کارکنان کلینیک تخصصی بیمارستان شهید بهشتی آبادان بود که پس از قریب به دو ماه مبارزه با بیماری کووید ۱۹، به عنوان اولین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی آبادان به لقاالله پیوسته بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس شهید مدافع سلامت تشییع پیکر شهید دانشگاه علوم پزشکی آبادان دانشگاه علوم پزشکی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی در قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل(ره) امروز از مسجد نو واقع در خیابان آستانه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع و پس از اقامه نماز میّت توسط آیت الله سبحانی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور بیت حضرت امام (ره)، استاندار قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار شد.

مراسم ختم همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مرحومه معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح روز پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه 1403 پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر