Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@00:20:33 GMT

حمید لولایی واکسن زد + عکس

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۵۹۷۲

حمید لولایی واکسن زد + عکس

به گزارش اقتصادآنلاین، واکسیناسیون سومین گروه هنرمندان بالای ۶۰ سال که عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت هستند به همراه همسرانشان، با همکاری مرکز بهداشت شمال تهران وابسته به دانشگاه شهید بهشتی روز یک شنبه سوم مرداد ماه در محل موسسه انجام شد.

تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در این مرکز، رعایت و انجام شد. هم‌چنین هنرمندان عضو موسسه بر اساس نوبتی که به آن‌ها اعلام شده بود، توانستند به مؤسسه هنرمندان پیشکسوت مراجعه کرده و واکسینه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنرمندانی چون بیژن بیژنی، سعید صادقی، سید حمید ساسانی، محمود فدائی، امیرعلی جوادیان، شهلا میلانی، حمید لولایی، محمد نگینی، فاطمه راکعی، مجید قناد، خسرو نعمتی روشن، مسعود صدیق، حسن فیضی راد، پرویز بیگی حبیب آبادی، حسین جعفری دارنجانی، امیر صادق تهرانی، عبدالحی شماسی، حسن دولت آبادی، سیدجمال ساداتیان، امیراحمد فلسفی، الهه خاتمی، داود یاسری، حجت اسدی، مهوش نیکخو، احمد عزیز، آرمان استپانیان آوروشن، محسن علی اکبری، محبوب عارفی، صفا آقاجانی، محمدعلی بنی اسدی، داود فرشباف رواسانی، زویا امامی، سید جواد زیتونی، سوسن مقصودلو، بیژن جباری، ناهید مسلمی، محمد کاسبی، محمد صدیق تعریف، بهروز بقائی، محمود فرهمند بافی، اردشیر صالح پور، اسماعیل محرابی، غلامرضا امامی، علی دهباشی و فریده مهدوی دامغانی سومین گروه از هنرمندانی وچهره‌های فرهنگی بودند که روز یک شنبه، ۳ مرداد ماه دوز اول واکسن خود را دریافت کردند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازیگر مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد

هافبک تیم فوتبال سپاهان در دیدار پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس هم غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

 

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی وارد زمین شد و سپاهان را همراهی کرد اما ظاهراً بعد از مسابقه مجدداً احساس درد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند