Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال ناکامی تیم ملی تکواندو در رقابت‌های المپیک توکیو، امروز جلسه‌ای با حضور مسئولان کاروان ورزشی ایران با رئیس فدراسیون تکواندو برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال ناکامی تکواندو در رقابت‌های المپیک 2020 توکیو، صبح امروز (دوشنبه - 4 مرداد ماه) جلسه‌ای با حضور نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک، پیمان فخری معاون کاروان و رئیس مرکز نظارت بر سازمان تیم‌های ملی با سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدرضا صالحی امیری با تأیید این خبر اظهار داشت: در این جلسه در مورد عملکرد تکواندوی ایران در المپیک صحبت شد، اما باید در زمان مناسب بررسی‌های کارشناسانه و دقیق‌تری در مورد دلایل عدم توفیق تکواندو برگزار کرد.

تیم ملی تکواندوی ایران برای اولین بار از زمان حضور این رشته در تاریخ رقابت‌های المپیک (به صورت رسمی و آزمایشی)، در توکیو بدون کسب مدال مسابقات را ترک کرد. 

المپیک 2020 توکیو| صالحی امیری: سهرابیان با هوشمندی اعتماد قایقرانان را جلب کرده است/ نتایج تکواندو ناراحت‌کننده بود


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو ایران تکواندو سید محمد پولادگر تکواندو المپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو تکواندو ایران تکواندو سید محمد پولادگر تکواندو المپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس