Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده مردم هرمزگان در مجلس بر لزوم استقلال اعضای شورای شهر بندرعباس برای انتخاب شهردار تاکید کرد و گفت: اعتقاد دارم باید اجازه داد اعضای شورای شهر خودشان با نشست‌های کارشناسی و مشورت نخبگان شهردار بندرعباس را انتخاب کنند. - اخبار استانها -

منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس با اشاره به در پیش بودن آغاز به کار شورای جدید شهر بندرعباس و انتخاب شهردار اظهار داشت: شورای اسلامی شهر یک نهاد مستقل است که اعضای آن با رای مردم انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: واقعیت این است که رویکرد مردم در کل کشور برای انتخاب اعضای شوراهای شهر با دوره‌های گذشته متفاوت بود و مردم همگام با انتخابی که در ریاست جمهوری انجام دادند اعضای شورا را نیز انتخاب کردند.

آرامی تاکید کرد: در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی کسانی توانستند به پارلمان‌های محلی و شهری راه پیدا کنند که شعارهای محوری دولت جدید یعنی کارآمدی، فسادستیزی و رفع تبعیض و اجرای عدالت را در صدر شعارهای خود داشتند و این نشان می‌دهد که مردم نگاه تحول گرایانه‌ای به شورای جدید دارد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خوشبختانه افرادی در شهر بندرعباس برای عضویت در شورای شهر انتخاب شدند که جوان، پاکدست و دارای انگیزه خدمت هستند و اعتقاد من این است باید اجازه دهیم اعضای شورا به صورت مستقل با نشست‌های کارشناسی و مشورت با نخبگان و بررسی سوابق، کارنامه و برنامه‌های افراد انتخاب شهردار بندرعباس را انجام دهند.

منصور آرامی عنوان کرد: خوشبختانه برای تصدی مدیریت شهری بندرعباس افراد توانمند و موفقی در استان وجود دارند که هم دارای برنامه‌های خوبی هستند و هم از کارنامه پرباری برخوردار هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شهردار آینده بندرعباس حتما باید توانمند، کارآمد و پاکدست باشد و هیچ نقطه ابهامی در او وجود نداشته باشد چرا که شهرداری‌ها اموال عمومی را در اختیار دارند و باید فردی با روحیه جهادی انتخاب شود و اگر غیر از این باشد شهر بندرعباس لطمه می‌خورد.

وی ادامه داد: شهر بندرعباس بزرگترین شهر بندری کشور است و طی سال‌های گذشته کارهایی هم انجام شده است که بایستی تشکر کنیم اما نیاز به تحول و جهش در شهر بندرعباس وجود دارد تا در تراز یک شهر بندری خوب باشد و برای دست یابی به این مهم شهردار آینده بایستی به خوبی از مشاوره نخبگان و اندیشمندان استفاده کند.

منصور آرامی تصریح کرد: ما وارد گام دوم انقلاب شده‌ایم و در این گام لازم است نیروهای جوان که انگیزه بیشتری برای کار کردن دارند وارد صحنه شوند چرا که 4 سال پیش رو بسیار حساس است و تحول در آن می‌تواند بسیار به آینده مثبت بندرعباس کمک کند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم شهردار آینده با نگاه فسادستیزانه توسط شورای شهر انتخاب شود و با کار و تلاش مضاعف و شبانه روزی تحولی و جهشی مثبت برای بندرعباس رقم بزند.

شهرداری اراک باید ظرف 3 ماه صنوف مزاحم را منتقل کند9 گزینه نهایی شهرداری مشهد مقدس مشخص شدند+ اسامیسروری: شهردار جدید تهران تا 21 مرداد انتخاب می‌شود

انتهای پیام/865/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مردم شهر بندرعباس شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرمانی بعد از ظهر شنبه در دومین نشست «رودررو با مسئولین» که با هدف مطالبه گری اصحاب رسانه از مسؤولین و به همت بسیج رسانه برگزار شد اظهار کرد: شورا رسانه گریز نیست و حتی به دنبال پخش آنلاین جلسات شورای شهر بودیم.

وی افزود: حوزه مدیریت شهری حوزه بازی سیاسی نیست و به همین جهت هیچ محدودیتی در ارتباط با رسانه‌های همسو و غیر همسو نداشتیم و تلاش کردیم تا از ظرفیت همه اصحاب رسانه استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر قزوین بیان کرد: در هنگام بررسی بودجه سالانه با حدود ۴۰۰ نفر از اقشار جامعه بدون در نظر گرفتن نگاه‌های سیلسی نامه نگاری کردم تا تظرات و ایده‌های خود را مطرح کنند و این نشان از نگاه ما برای استفاده از خرد جمعی اقشار مختلف است.

وی تاکید کرد: معتقد به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی هستیم و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌ایم.

فرمانی بیان کرد: حفظ باغستان سنتی از اولویت‌های شورای شهر بوده و در این زمینه شاهد رشد بودجه این سازمان در سالهای اخیر و با حمایت شورای اسلامی شهر بوده‌ایم.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: در حوزه احیای بوستان‌های شهر نیز برنامه ریزی جدی صورت گرفت و امروز شاهد احیای بوستان دهخدا هستیم و در گام بعدی نیز بوستان‌های الغدیر و ملت احیا خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: در حوزه انتصابات مدیران شهرداری اختیاری نداریم اما بارها نسبت به انتصابات تذکرات لازم را به شهردار داده‌ایم.

کد خبر 6090202

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند