Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی ولی پور گودرزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته در راستای مبارزه بی امان و تشدید مبارزه با قاچاق کالا، اولین مرحله طرح استانی مقابله با قاچاق معکوس با محوریت دام زنده، محصولات کشاورزی و نهاده‌های دامی در تهران بزرگ، مأمورین این پلیس طی یک عملیات همزمان و منسجم پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس به ۹ محل که محل دپوی کالاهای قاچاق بود مراجعه و که مقادیر زیادی انواع کالاهای قاچاق در محل موجود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در بررسی اولیه مشخص شد کالاها شامل لوازم آشپزخانه، پارچه، لوازم آرایشی، کاشت ناخن و ماینر، فاقد مشخصات و اسناد مثبته گمرکی است.

سرهنگ گودرزی عنوان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص شد کالاها از مرزهای ورودی به تهران منتقل و در محل‌ها انبار و سپس با نام مارک‌های معتبر محصول کشورهای خارجی اقدام به فروش در بازار می‌کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصدهای اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالکین کالاها را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان در عملیات پلیسی مالکین کالاها را دستگیر و با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۵۵ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

کد خبر 5265962 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: علی ولیپور گودرزی پلیس امنیت اقتصادی کالای قاچاق شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه جشنواره فرهنگی دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش سازمان زندان ها خوزستان غلامحسین محسنی اژه ای واکسن کرونا آسیبهای اجتماعی ویروس کرونا طرح ترافیک ترافیک علیرضا تابش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 

سرهنگ سعید راستی اظهار کرد: چند روز گذشته ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی راکب موتورسیکلتی که به دیوار یک مرکز تجاری تیر اندازی کرده بود دریافت کردند و شناسایی هویت متهم و دستگیری آن را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی چهره متهم شناسایی شد ادامه داد: با تطبیق چهره متهم با متهمان سابقه دار هویت متهم که یکی از افراد اراذل و اوباش سابقه دار بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی افزود: طی اقدامات انجام شده مخفیگاه متهم در محدوده محله بی سیم شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در یک عملیات پلیسی مشترک با همکاری نیرو یگان ویژه نوپو دستگیر شد و متهم به مقر پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس