Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام مهدی طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در نشست مشترک ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و ستاد محرم، از برگزاری طرح سفیر امام حسین ( ع)، قبل از محرم خبر داد و گفت: با این طرح پیشاپیش پیغامی را به بازار و مردم می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه در محرم امسال هیچ هیأتی تعطیل نیست، گفت: تلاش می‌کنیم هیأت را با وضعیت بهتر، ظرفیت کمتر و گسترده‌تر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار کنیم.

حجت الاسلام طاهری با تأکید بر اینکه باید نماد‌های مذهبی را احیا کنیم و با جلوه‌های بصری و سیاه‌پوش کردن شهر در تعظیم شعائر دینی نقش ایفا کنیم، عنوان کرد: برای این منظور یک برنامه در فضای مجازی اجرا می‌شود با این عنوان که «سهم ما در تعظیم شعائر حسینی قبل از محرم چقدر است؟»

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفیر امام حسین ستاد محرم شعائر دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۱۴۳ طرح اشتغالزایی اجتماع محور خرد و کلان با اعتباری بالغ بر ۲۳۱ میلیارد تومان در ۲۱۰ روستا و ۱۱ شهرستان استان به همت بنیاد برکت  به بهره برداری رسیده است
موسوی گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیش از ۲۶ تسهیلگر و مجری در ۱۱ شهرستان استان با اشتغال زایی خرد و کلان در مناطق هدف و روستایی رشته‌های شغلی کشت گیاهان دارویی، بذر نهال، طیور، نیروگاه خورشیدی، تولیدی پوشاک، خدمات فنی، بازرگانی و عمومی، گردشگری، کشاورزی و دامپروری، دام سبک و سنگین، آبیاری و زه کشی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، صنایع دستی، فناوری نوین، گلخانه، ماشین آلات، زنبور عسل را در دستور کار خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری