Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کمیته روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس از ارسال نامه این باشگاه برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

به گزارش طرفداری، امیرعلی حسینی برنامه‌های این باشگاه در خصوص میزبانی مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا 2021 را عنوان کرد.

مدیر کمیته روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس به رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گفت:

طبق پیشنهاد کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا، کشورهای حاضر در مراحل حذفی می‌توانند درخواست میزبانی خود را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، درخواست میزبانی باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال شد تا به مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع داده شود.

حسینی ادامه داد:

باشگاه پرسپولیس، برنامه‌های کامل خود از جمله انتخاب هتل برای حضور تیم‌ها، شرایط میزبانی، ورزشگاه‌ها و امکانات تمرینی، تشریفات و... را ارائه کرده است. ما برای اسکان مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا یک هتل و برای تیم‌ها، پنج هتل را معرفی کرده‌ایم. همچنین پنج استادیوم برای تمرین و یک استادیوم برای انجام بازی‌ها در برنامه گنجانده شده است.

مدیر کمیته روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس همچنین اضافه کرد:

ما می‌توانیم خواسته‌های کنفدراسیون فوتبال را برآورده کنیم و برای رسیدن به استاندارد میزبانی از مراحل یک چهارم‌ نهایی، نیمه نهایی و دیدار پایانی آماده شویم. از جمله این استانداردها، استفاده از نور 1400 لوکس در زمان برگزاری بازی‌ها و همچنین وجود چهار رختکن در ورز‌شگاه است که باشگاه می‌تواند تضمین رعایت این استانداردها را بدهد.

امیرعلی حسینی گفت:

ما همچنین برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز برنامه‌ خاصی تدارک دیده‌ایم و این برنامه را در اختیار کنفدراسیون قرار می‌دهیم تا در زمان انتخاب میزبان مراحل بعدی، در بین کاندیداها بمانیم. به هر حال، باشگاه پرسپولیس کاملا آماده میزبانی از رقابت‌ها به صورت متمرکز است و باید دید مسئولان کمیته اجرایی بازی‌ها در این مورد چه تصمیمی می‌‎گیرند.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است فیروز کریمی: وقتی بیرون روی دارم، چرا باید در کنفرانس شرکت کنم؟! کیمیا علیزاده و در آغوش گرفتن ناهید کیانی پس از برد مقابل او / عکس استیون جرارد: رئال مادرید از من می خواست در لیورپول جنگ درست کنم و برای جدایی فشار بیاورم خواستگاری کردن مکس کروزه از معشوقه اش در جریان مصاحبه تلویزیونی در المپیک توکیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی یکدیگر قرار خواهند گرفت تا تکلیف یکی از دو تیم صعود کننده به بازی فینال این مسابقات مشخص شود.

این بازی از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است، خصوصا که بازی رفت دو تیم با تساوی به پایان رسید و همه چیز به سرنوشت این دیدار بستگی دارد و شاید به همین دلیل یوفا تصمیم گرفته است که از یکی از با تجربه‌ترین داورانش برای قضاوت این بازی استفاده کند.

یوفا دقایقی قبل اعلام کرد که مارسینیاک قرار است قضاوت این بازی مهم را که به میزبانی رئال برگزار خواهد شد بر عهده داشته باشد. این داور لهستانی در چند سال اخیر یکی از بهترین داوران حاضر در رقابت‌های فیفا و یوفا بوده و فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بین دو تیم آرژانتین و فرانسه را سوت زد. او همچنین قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته را هم بر عهده داشت.

انتظار می‌رود که این بازی به دلیل حساسیت بالایی که دارد با برخوردها و حواشی زیادی همراه باشد و بسیاری از فوتبال‌دوستان معتقد هستند که مارسینیاک یکی از بهترین انتخاب‌هایی بود که یوفا می‌توانست برای قضاوت این دیدار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال