Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، موسی انصاری در این جلسه که ظهر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با حضور اعضای ستاد برگزار شد با تبریک ولادت با سعادت امام هادی(ع) گفت: جشن های دهه امامت و ولایت نباید متأثر از شرایط فعلی کم رنگ برگزار شود بلکه باید شیوه ی برگزاری تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به برنامه های برجسته سال های قبل در شهرکرد افزود: برنامه بزرگ بازروایی واقعه غدیر همه ساله با استقبال بسیار خوبی از طرف مردم روبرو می شود که امسال جایگزین این برنامه، بحث رژه خودرویی و کاروان شادی در مسیرهای اصلی شهرها را خواهیم داشت.
انصاری توجه به محتوا و درون مایه غدیر که همان مسئله ی ولایت است را ضروری دانست و تصریح کرد: با استفاده از فضای مجازی برنامه های غدیری استان برای همه آنهایی که نتوانستند در این برنامه شرکت کنند منعکس می شود و به نوعی دایره مخاطبان وسیع تر شده است.
در ادامه، اعضای کارگروه های ستاد برگزاری دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم برنامه های خود را از جمله نورافشانی در مراکز شهرستان ها، پخش نذورات، اجرای سرود پاتوقی در مکان های مختلف و از جمله میدان انقلاب، امامزادگان دوخاتون و چهارراه بازار شهرکرد، تجلیل از سادات پیشکسوت، بیان خطبه غدیریه به گویش بختیاری، برگزاری جشن های محدود در مناطق روستایی و عشایری، برگزاری پنجاه گفتمان غدیری، مراسم عقد اخوت در مساجد به همت روحانیون، تجلیل از شصت نفر سادات پیشکسوت، فضاسازی سطح شهر و انتشار در فضای مجازی، راه اندازی پویش «من غدیری ام»، برگزاری عصر شعر امامت و ولایت، تولید و انتشار محتوای ادبی و هنری، مسابقه کتابخوانی هزار و یک فضیلت امام علی(ع) و پویش شعرخوانی «غدیر افتخار من است» اعلام کردند.

46

کد خبر 1539055

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری امامت و ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد. در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید. 

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس