Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در حوزه‌های علمیه استان سیستان وبلوچستان برای اولین بار در استان راه اندازی میشود .

به گزارش خبرگزاری برنا ، حمید مهدی نژاد مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن تبریک هفته ملی مهارت و تقدیر از زحمات مجموعه مهارت آموزی در استان اظهار داشت : مراکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی در محل حوزه‌های علمیه زاهدان با هدف توانمندسازی خانواده‌های طلاب راه اندازی شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام مهدی نژاد افزود: تلاش می‌کنیم تا خانواده‌های طلاب نیز بتوانند در بحث آموزه‌های مهارت زندگی در کنار نشر و ترویج آموزه‌های دینی گام بردارند.

وی با اشاره به ضرورت ترویج مشاغل خانگی، گفت: مراکز مهارت آموزی هرچه بیشتر در نقاط مختلف شهر باشد مسیر دسترسی مهارت آموزان به خدمات این اداره کل بیشتر میشود.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان در ادامه گفت : مشاغلی چون قالی بافی، زنبورداری، پرورش قارچ، گیاهان دارویی و بوقلمون و طراحی دوخت .خدمات رایانه از جمله مشاغل فعال در استان هستند که در این مرکز می توان آموزش داد .

وی متذکر شد: اگر این مرکز مورد حمایت واقع شود، همسران طلاب در کنار کسب مهارت و شغل، با ایجاد کسب و کار، باقی افراد را نیز صاحب شغل خواهند کرد.

خداداد اولیایی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در این دیدار ضمن تشکر از نگاه حوزه علمیه به مهارت آموزی بیان کرد: این اداره کل با تمام امکانات ،پتانسیل  راه اندازی مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی در حوزه های علمیه را دارد.

اولیایی افزود : به زودی مرکز مدیریت مهارت اموزی  و مشاوره شغلی را راه اندازی خواهد کرد .

در پایان این دیدار مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان یادداشت تخصصی در خصوص مهارت آموزی را اهدا نمود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهارت آموزی فنی حرفه ای زاهدان مهارت آموزی و مشاوره شغلی حوزه های علمیه علمیه استان راه اندازی حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا آذریان اظهار کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در راستای انجام وظایف اجتماعی و عام المنفعه خود به ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در نقاط کم برخوردار مشهد می‌پردازد.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بنا مسئولیت‌های خود، اقدام به توسعه خدمات روان شناختی در مناطق کم برخوردار مشهد کرده است.

وی افزود: این مرکز علاوه بر ایجاد کلینیک‌های ۴ گانه در حرم مطهر رضوی (باب الهادی علیه السلام)، غدیر (حرم مطهر- ورودی بازار غدیر)، بعثت (بلوار شهید منتظری مشهد) و مؤسسه تربیت بدنی، اقدام به توسعه خدمات به صورت عام المنفعه در ۱۷ پایگاه کم برخوردار شهر مشهد کرده است.

آذریان تصریح کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور آموزش و پیشگیری از مداخلات روانی و کاهش مشکلات روحی ساکنین مناطق کم برخوردار مشهد از آبان ماه سال ۱۳۹۹ توسعه خدمات روان شناسی و مشاوره در دستور کار قرار داده و ارائه خدمات در حال حاضر در ۱۷ پایگاه به ارائه خدمات مشغول است.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: ارائه بیش از ۶ هزار خدمت در سال ۱۴۰۲ به مخاطبان حاشیه شهر به صورت مشاوره فردی و آموزش‌های گروهی در موضوعات خانواده، تربیتی و تحصیلی با مشارکت کتابخانه های آستان قدس رضوی، مدارس، مساجد و حسینیه‌ها و همچنین پایگاه‌های بسیج انجام پذیرفته است.

کد خبر 6090632

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است