Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس انجمن والیبال نشسته گفت: با موافقت فدراسیون و انجمن، تیم باشگاهی مس شهر بابک نماینده ایران در رقابت‌های باشگاه‌های جهان خواهد بود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان، علی کشفیا اظهار کرد: در سال جاری علاوه بر رقابت‌های پارالمپیک، والیبال نشسته در سه رویداد مهم بین‌المللی دیگر نیز حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از مسابقات توکیو، ملی‌پوشان ما در گروه آقایان و بانوان برای حضوردر مسابقات قهرمانی آسیا آماده خواهند شد و سپس مسابقات باشگاهی بین قاره‌ای را در پیش خواهیم داشت.

وی ادامه داد: رقابت‌های بین قاره‌ای والیبال نشسته اواخر نیمه دوم آذرماه سال جاری به میزبانی کشور مصر برگزار می‌شود و بعد از آن مسابقات جهانی اواخر سال جاری و ابتدای سال ۱۴۰۱ به میزبانی کشور چین برپا خواهد شد که والیبال نشسته ایران در هر سه رویداد شرکت خواهد کرد.

باشگاه مس شهر بابک نماینده ایران در باشگاه‌های جهان در مصر

رییس انجمن والیبال نشسته افزود: با باشگاه‌های کشور مکاتبات لازم را انجام دادیم که در نهایت با موافقت انجمن و فدراسیون مقرر شد باشگاه مس شهر بابک کرمان به عنوان نماینده ایران در رقابت باشگاه‌های جهان حضور پیدا کند. امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم برای والیبال نشسته ایران مثمر ثمر باشیم و برای تیم ملی پشتوانه سازی خوبی انجام دهیم.

او عنوان کرد: باتوجه به شیوع کرونا مانند گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اردوها را برگزار و در رویدادهای مختلف حاضر خواهیم شد. هم‌چنین برای برگزاری رقابت‌های کشوری نیز تمام دستورالعمل‌ها را رعایت خواهیم کرد تا مانند سال قبل با مشکلی مواجه نشویم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: والیبال نشسته مسابقات بین المللی نماینده ایران باشگاه های جهان والیبال نشسته مس شهر بابک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران ظهر امروز پیروزی مقتدرانه دیگری را در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ مقابل تیم قدرتمند ایتالیا رقم زد و توانست راهی جمع چهار تیم برتر جهان شود.
در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در رقابتی جذاب مقابل تیم ایتالیا که دارنده سه عنوان قهرمانی دانش‌آموزان اروپا است، در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با حساب ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد و نهایتاً با برتری دو بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان راه یافت.
گفتنی است تیم ملی والیبال دانش‌آموزان ایران با کسب چهار پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک و هلند، به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیده بود.
در پایان این دیدار، دکتر رشید حسن‌پور بائی سفیر ایران در صربستان و دیگر اعضاء سفارت کشورمان که برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن ویزورا آمده بودند، در حلقه شادی دانش‌آموزان حضور یافتند و در شادمانی آنان برای صعود به جمع چهار تیم برتر جهان شرکت کردند.
یادآوری می‌شود تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه هشتم اردیبهشت ماه رأس ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان