Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:05:20 GMT

عملیاتی شدن ۵ برنامه ویژه بانک صادرات تا پایان ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۶۹۹۰

عملیاتی شدن ۵ برنامه ویژه بانک صادرات تا پایان ۱۴۰۰


به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی در مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب بانک در استان سمنان، اظهار داشت: دستاوردهای مجمع سال مالی ۱۳۹۹ بانک، دستاوردهای مطلوبی بود و با اصلاح ساختار مالی، بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک پیشرو تا پایان ۱۴۰۰، در پنج مقطع زمانی، برنامه‌های ویژه خود را عملیاتی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود: تا پایان سال جاری پنج مقطع زمانی در نظر گرفته و برنامه ریزی شده و فعالیت‌های معینی با اهداف مشخص در دستور کار است.
وی اظهار کرد: بانک صادرات ایران در ۱۵ شهریور ماه و همزمان با هفتادمین سالروز تأسیس، رونمایی از چند محصول جدید و ارتقای بانکداری الکترونیکی را شاهد خواهد بود. همچنین ۳۱ شهریور ماه صورت‌های مالی شش ماهه بانک به صورت تلفیقی و شرکت اصلی تنظیم خواهد شد و از نظر بانک بسیار مهم است که صورت‌های مالی نشان‌دهنده پیشرفت بانک و دست یافتن به سود عملیاتی باشد.  
صیدی افزود: دوره جدیدی از کار آغاز شده و تلاش خواهیم کرد با کمک تمامی همکاران، صورت‌های مالی مطلوب‌تری منتشر کنیم. مقطع بعدی انتشار صورت‌های مالی، پایان آذرماه سال جاری است که باید اعداد و ارقام مناسب‌تری را گزارش کرده و همزمان مشکلات مطرح شده در گزارش حسابرسی بانک را تا همین مقطع رفع کنیم.
مدیرعامل بانک صادرات ایران مقطع زمانی بعدی مورد نظر را ۲۶ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ همزمان با ولادت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام عنوان  و اظهار کرد: شعب جدید بانک (شعب صاد) در این مقطع برای ارائه خدمات نوین، کاملاً تغییر یافته و جدید در قرن پانزدهم، افتتاح خواهند شد و نهایتاً در ۲۹ اسفندماه که همکاران عزم خود را برای ارتقای بیشتر بانک جزم خواهند کرد، بانک صادرات ایران به عنوان یکی از سه بانک بزرگ کشور خود را برای ورود به اولین سال قرن پانزدهم در سال ۱۴۰۱ آماده می‌کند.
صیدی با قدردانی از زحمات همه همکاران بانک در این نشست، ضمن تبریک و برشمردن اهمیت عید غدیر برای مسلمانان، گفت: خداوند وجود مقدس حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام را به عنوان اسوه و الگویی برای هر انسان آزاده، آرمان‌خواه و مسئول خلق کرد و از این رو باید رفتار و عدالت مالی آن حضرت مورد توجه همه ما قرار گیرد و در امور و چالش‌های روزمره از اخلاص، مسئولیت پذیری و تعهد به وظیفه آن حضرت درس بگیریم.
در این مراسم همچنین حجت‌اله صیدی از زحمات دباغ، مدیر شعب سابق استان سمنان قدردانی کرده و برای صفری مدیر شعب جدید در دستیابی به اهداف بانک در این استان آرزوی موفقیت کرد.

م. خ

منبع: با مشارکت بانک صادرات ایران برچسب‌ها سمنان بانک صادرات ایران بانکداری الکترونیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان بانک صادرات ایران بانکداری الکترونیک سمنان بانک صادرات ایران بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران صورت های مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی

رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در راستای اجرای طرح عملیاتی پیش‌دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی، گردانندگان، مدیران و اعضا ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار وحید مجید؛ رئیس پلیس فتا فراجا اظهار کرد: با اجرای طرح عملیاتی پیش‌دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی شامل "لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ"، گردانندگان، مدیران و اعضا 10 نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفتند.

این مقام ارشد سایبری ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 9835 تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری بر روی 3842 فقره تارنمای مشکوک تعداد 1765 مورد مجرمانه مشاهده گردیده که از این تعداد 765 مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود گردیده و مابقی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا افزود: با بررسی‌های صورت گرفته شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از 91 درصد کماکان بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را به خود اختصاص داده است.

هشدار پلیس فتا برای کلاهبرداری در عید فطر

وی با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از این پلیس نسبت به پاکسازی و امن‌سازی فضای سایبر از محتواهای نامناسب که مغایر با شعائر دینی و هنجارهای عام جامعه و خانواده است، بیان کرد: بخش اعظم گزارشات این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: اجرای طرح‌های عملیاتی و پیش‌دستانه در خصوص اینگونه جرائم که باعث نگرانی خانواده‌های ولایتمدار ایرانی  شده قطعا در اولویت این پلیس است.

سردار مجید از هموطنان خواست: همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک، مجرمانه و یا هر گونه پیشنهاد و نظر از طریق شماره تلفن 096380 با پلیس فتا در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امکانات جدید رفت‌وآمد به نمایشگاه کتاب | «مشاور کتاب» در کنار بازدیدکنندگان
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • مدل جدید اعتبار سنجی بانک ها برای دریافت وام ؛ خلافی خودرو هم تاثیرگذار شد؟
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای