Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک تهیه‌کننده و کارگردان گفت: باید توجه داشت هیچ چیزی به اندازه فیلم نمی‌تواند در جهت آگاهی بخشی مردم نسبت به پلیدی گروهک منافقین تاثیر داشته باشد و باید اقداماتی برای ساخت فیلم‌هایی از این دست مورد توجه قرار بگیرد.

محمدحسین فرحبخش در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون فیلم‌های ساخته شده با محوریت عملیات مرصاد گفت: عملیات مرصاد پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط ایران و پایان جنگ ایران و عراق، در سال ۱۳۶۷ شکل گرفت و خاطرم هست اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد راجع به عملیات مرصاد فیلم‌هایی ساخته شد، وقایع مربوط به عملیات مرصاد را در فیلم‌های آن سال‌ها می‌بینیم و هر سال هنرمندان و فیلمسازان در این باره صحبت می‌کنند و خود من هم در سالروز عملیات مرصاد در تلویزیون در این مورد صحبت کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا افزود: عملیات مرصاد یکی از عملیات‌های مهمی است که عده‌ای خائن و منافق به مردم حمله کردند و از این منظر این عملیات از اهمیت ویژه و مهمی برخوردار است. باید بگویم که مقصر تمام بدبختی‌های ما در این ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی گروهک منافقین است و هنوز هم برخی از این گروهک می‌خواهند در کشور نفوذ کنند و عامل تمامی خرابکاری‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

این تهیه کننده سینما با اشاره به اهمیت ساخت فیلم پیرامون عملیات مرصاد بیان کرد: فیلمی که تا کنون به عملیات مرصاد آن هم به شکل غیر مستقیم پرداخته است «ماجرای نیمروز: ردخون» بود، برای ساخت فیلم‌هایی از این دست باید از طرف دولت حمایت‌ کامل و صد در صدی صورت بگیرد. 

فرحبخش با تاکید بر اینکه عملیات مرصاد مربوط به تاریخ ما است و باید درباره آن فیلم‌های زیادی ساخته شود و به یادگار بماند بیان کرد: تا به حال فیلم سفارشی نساختم، اما اگر روزی سفارش فیلمی درباره عملیات مرصاد به من داده شود ابتدا تفکر و اهداف گروهک منافقین را به تصویر می‌کشم.

محمدحسین فرحبخش در همین راستا بیان کرد: بسیاری از کسانی که در گروهک منافقین بودند مورد فریب قرار گرفتند و شاید اگر فیلمی درباره موجودیت گروهک منافقین ساخته می‌شد خیلی‌ها از این گروهک جدا می‌شدند. باید قبول کنیم در این زمینه یعنی به تصویر کشیدن وقایع عملیات مرصاد کم‌کاری کرده‌ایم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «زن‌ها فرشته‌اند ۲» خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم جوانان ما فقط به مملکت خودمان و مکتب اسلام و «اهل بیت (ع)» جذب شوند. باید توجه داشت هیچ چیزی به اندازه فیلم نمی‌تواند در جهت آگاهی بخشی و تاثیرگذاری با ساخت فیلم برابری کند و باید اقداماتی برای ساخت فیلم‌هایی از این دست مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سینمای ایران اخبار سینما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا سینمای ایران اخبار سینما گروهک منافقین عملیات مرصاد ساخت فیلم فیلم هایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابورگفت: این محل فرود بالگرد با همکاری شهرداری منطقه و پیگیری‌های مسئول اورژانس هوایی نیشابور احداث می شود.

سیدحمید حسینی با اشاره به این که محل فرود بالگرد یکی از مهم‌ترین ملزومات برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر و ایمن‌تر اورژانس هوایی به مصدومان وبیماران است، افزود: ساخت این محل فرود بالگرد با عتبار  ۱۰۰ میلیون تومان میسر شد.

 

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم
  • ویدئو| روایتی تلخ از عملیات‌های تروریستی گروهک انصارالفرقان
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟
  • افشاگری‌های عضو جدا شده از منافقین در دادگاه درباره همکاری های نظامی این گروهک با ارتش صدام
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر