Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات جمعیت هلال احمر در واردات واکسن کرونا مثال زدنی، قابل تقدیر و منحصر به فرد است.

بهزاد رحیمی امروز چهارشنبه در جلسە هیئت مدیرە جمعیت هلال احمر، با ذکر این مطلب اظهار کرد: در شرایطی که بە واسطه تحریم ‌های ظالمانه مشکلات عدیده ای در راه خرید واکسن کرونا وجود دارد، جمعیت هلال احمر با استفاده از ظرفیت بالای بین المللی خود اقدامات ارزنده ای در واردات واکسن کرونا به کشور انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واردات بیش از ۱۰ میلیون دُز واکسن کرونا توسط هلال احمر به کشور قابل تقدیر است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، در بخش دیگری از سخنانش به ظرفیت خیّرین داوطلب شهرستان بانه در کمک به اجرای فعالیت های خیرخواهانه هلال احمر اشاره کرد و گفت: تکریم و تجلیل از خیّرین می‌تواند نقش مهمی در جذب بیشتر کمک های مردمی داشته باشد.

در ادامه این جلسه مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان به ساماندهی اردوگاه اسکان اضطراری شهرستان بانه اشاره کرد و گفت: بر اساس تصمیم کمیته بحران شهرستان بانه زمین مناسبی از سال‌های گذشته به جهت استقرار اردوگاه در نظر گرفته شده که قرار است با فرمانداری این شهرستان این مکان سازماندهی شود.

پیام جلالی تصریح کرد: با توجه به مرزی بودن شهرستان بانه و همچنین در نظر گرفتن امکان بروز حوادث و مخاطرات طبیعی و غیر طبیعی در این شهرستان، ساماندهی این مکان در اولویت کاری ما قرار داشته که خوشبختانه بزودی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان مرزی بانه نیز در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: بە زودی عملیات حصار کشی و ایجاد زیرساخت های حیاتی جهت اردوگاه اسکان اضطراری بانه اجرایی خواهد شد.

رستم پور تصریح کرد: خدمات جمعیت هلال احمر طی سنوات گذشته قابل تقدیر بوده و دوستان ما در این سازمان مردم نهاد همه تلاش خود را جهت خدمت به همنوعان خود بکار بسته اند.

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان و همچنین امدادگران خبره و توانمند را می توان از ویژگی های مهم جمعیت هلال احمر شهرستان بانه دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جمعیت هلال احمر شهرستان بانه واکسن کرونا قابل تقدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ دیشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند