Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این مرکز با ۲۰ تخت درمانی در زمینی به مساحت چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع در ۲ طبقه احداث شده که دارای بخش‌هایی همچون آندوسکوپی، تریاژ، اتاق پذیرش، رادیولوژی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و اتاق عمل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره تاکید وزیر بهداشت مبنی بر اختصاص یک دستگاه سی. تی. اسکن به بیمارستان امام حسین (ع)، افزود: تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نشده که البته معاون درمان وزیر بهداشت قول مساعد برای تامین این دستگاه را داده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه بیمارستان امام حسین (ع) سانتر کرونا و ترومای جنوب استان همدان است، دستگاه سی. تی. اسکن ۶ اسلایس این با ۱۵ سال کارکرد، دچار نقص فنی شده و نیازمند جایگزینی یک دستگاه جدید و به روز است.

حجت الاسلام آزادیخواه گفت: تجهیز اورژانس بیمارستان ملایر به یک دستگاه سی. تی. اسکن جدید نقش موثری در پیشگیری از اتلاف وقت مردم و خدمات رسانی بهتر به مراجعه کنندگان دارد.

او با اشاره به فرسایش و از کارافتادگی آمبولانس بیمارستان مهر ملایر با ۱۳ سال کارکرد، اختصاص یک دستگاه آمبولانس تیپ B برای این بیمارستان را ضروری و یکی از مطالبات مهم حوزه درمان این شهرستان عنوان کرد.
منبع ایرنا
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی افتتاح اورژانس یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد

به گزارش «تابناک»، محمد علیشاهی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان طالقانی و بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

دیگر خبرها

  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد