Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:25:42 GMT

بهترین شرکت های «تابلو سازی» در تهران

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۴۹۷۵

بهترین شرکت های «تابلو سازی» در تهران

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  تابلو سازی از انواع کسب و کارهای قدیمی است اما با اینحال پیشرفت تکنولوژی نه تننها حضورش کمرنگ نشده بلکه به واسطه آن پیشرفت های عظیمی در این عرصه کاری رخ داده است. امروزه از طریق ابزارالات پیشرفته، تابلوهای متنوع ‌تر و باکیفت‌تری تولید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بواسطه تابلو سازی شما می توانید کسب و کار خود را به عموم معرفی کنید و توجه آن ها را به خود جلب نمایید. درواقع هر صنفی برای شروع فعالیت خود به یک تابلو مخصوص به خود نیاز دارد. به طوری کلی هر تابلو دارای دو فاکتر اساسی است که شامل طراحی و متریال های مورد استفاده است.

 

 

 

 

تابلو سازی در تهران

شرکت های تابلو سازی بسیاری در تهران فعالیت میکنند که هر کدام خدمات متفاوتی را با کیفیت های گوناگون به مشتریان خود ارائه می دهند. بهترین تابلو سازی تهران، مجموعه ایی است که بتواند دو فاکتور «خلاقیت» و «کیفیت» را به بهترین نحو ممکن درکنار هم بکار گیرد و تابلویی جذاب و با کیفیتی را برای مشتری ایجاد کند.

در این مقاله، به معرفی بهترین شرکت تابلوسازی در تهران می‌پردازیم. کیفیت انجام کار و رضایت مشتریان معیار انتخاب این شرکت‌ ها بوده است.

 

پرکاس

شرکت پرکاس از سال ۱۳۸۷ با محوریت مشاوره، طراحی و تولید، در زمینه تابلو های تبلیغاتی، فعالیت خود را آغاز نمود؛ این شرکت به صورت ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها و دارای مجوز رسمی از اتحادیه تابلوسازان و همچنین مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

پرکاس، پس از کسب مجوزهای لازم از مراجع قانونی، با ایجاد سوله ای مجهز به ماشین آلات مرتبط با صنعت تابلوسازی و همچنین با بهره گیری از ایده های نوین تبلیغاتی و با اتکا به دانش فنی روز مهندسین و کارشناسان جوان و خبره، بصورت کاملا مستقل به عنوان مرکزی مجهز آماده ارائه خدمات است.

در همین راستا، پرکاس برای رسیدن به اهداف خود که همانا ارائه خدمات بهتر ، کیفیت برتر و قیمت مناسب تر، جهت رقابت در بازار و جلب رضایت مشتری است، افتخار همکاری با بسیاری از نهادهای دولتی و خصوصی کشور را بدست آورد.

این مؤسسه توانسته است طی سالیان رضایت طیف وسیعی از مشتریان خود را به دست آورد و حتی شاید بتوان گفت تابلو سازی پرکاس بهترین شرکت سازنده تابلو فروشگاه در تهران است

آدرس : تهران ، میدان آزادی ، کیلومتر ٣ جاده قدیم کرج (فتح) ، انتهای فتح ١١ ، پلاک ٤٩

تلفن : 021- ۶۶۷۹۰۰۶۸

وب سایت : perkasco.com

 

اندیشه آفتاب

تابلو سازی اندیشه آفتاب تولید کننده انواع تابلوهای تبلیغاتی و حروف برجسته در طول 13 سال متوالی در زمینه تابلوسازی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی چلنیوم،حروف برجسته چلنیوم، تابلو نئون پلاستیک، تابلو چلنیوم، تابلو کامپوزیت، نمای کاپوزیت، حروف برجسته استیل، نئون، نئون پلاستیک، تابلو اعلانات، حروف برنجی، حروف برجسته، حروف برجسته پلاستیکی، تابلو دیجیتالی، تابلو LED، تابلو پلکسی، حروف پلکسی، فلکسی، تابلو فلکسی فیس فعالیت می نماید.

آدرس : نرسیده به رباط کریم - (شهرک صنعتی سبلان) خیابان اصلی شهرک گلستان هفتم

تلفن : 021- 22854605

وب سایت : andisheaftab.com

 

نوین

گروه تابلو سازی نوین لایت از سال 1370 با بهره گیری از نیروهای مجرب در زمینه ساخت تابلوهای تبلیغاتی شروع به کار کرد. در سال 1380 همراه با تغییر و تحولاتی عظیم در صنعت تبلیغات  نوین لایت با به کار گیری مهندسین الکترونیک و کامپیوتر و با توجه به تغییر سلایق مشتریان شروع به ساخت تابلوهای روان و تلوزیون های شهری نمود.

نوین لایت از ابتدای تاسیس با همکاری حروف سازان برجسته در کارگاه های خود شروع به ساخت حروف نئون پلاستیک و حروف استیل نمود.این گروه با گذر زمان و با ورود تابلو های چلنیوم به بازار تبلیغات فعالیت خود را در زمینه تابلو های چلنیوم نیز آغاز کرد.

آدرس : خیابان سبلان شمالی - پلاک 201

تلفن : 021-88456954

وب سایت : novinlight.com

 

رسام

با بیش از 10 سال سابقه درخشان در امور طراحی،ساخت و اجرای تابلوهای تبلیغات محیطی با جدید ترین متد روز دنیا در خدمت شما مشتریان گرامی است. گروه تابلوسازی رسام با بهره گیری از توان بالای طراحان گرافیست بهترین طرح ها را برای شما خلق میکند و به شما ارائه می دهد و مهندسان و مجریان توانمند گروه تابلوسازی رسام کار را برای شما به بهترین شکل ممکن و به نحو احسن اجرا می نمایند .

ما برآنیم که به کسب و کار شما رونق ببخشیم و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را به کار میبندیم و برای رسیدن به هدف همراه شما هستیم و تا رسیدن به بهترین نتیجه از تلاش باز نمی ایستیم .

آدرس : گلبرگ غربی ، بعد از اتوبان امام علی پلاک 290

تلفن : 09123128952

وب سایت : tablonama.com

 

راما

هر کسب و کاری که در بازار اقتصادی فعالیت دارد برای شناساندن بیشتر خود به مشتریان به تابلو نیازمند است، تابلو در انواع مختلف و سایز های متفاوتی تولید می شود. راما بیلبورد به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز تابلو سازی در ایران با سابقه چندین دهه تجربه در زمینه تابلو سازی و ساخت انواع تابلو برای برند های مطرح تا به این لحظه در خدمت شما خواهد بود تا شما بتوانید به راحتی نسبت به سفارش ساخت تابلو مورد نیاز خود اقدام نمایید.

برای این منظور شما می توانید از نمونه کار های راما بیلبورد که سابقا انجام شده است دیدن نموده و در صورتی که از نوع خاص و یا مدل خاصی از پروژه های انجام شده مورد پسندتان واقع شد می توانید با شماره های موجود بر روی سایت تماس حاصل فرمایید و نسبت به دریافت مشاوره قبل از سفارش بهره مند شوید، همچنین این امکان را خواهید داشت تا به راحتی نسبت به ثبت سفارش تلفنی تابلو مورد نیاز خود اقدام نمایید.

آدرس : میدان امام حسین - خیابان شهید مدنی - کوچه لسانی بحری - کوچه بهشید - پلاک 13

تلفن : 021- 77581630

وب سایت : ramabillboard.com

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار تابلو سازی زمینه تابلو حروف برجسته تابلو سازی کسب و کار وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلقین، خاطرات را تغییر می‌دهد!/ اثر تصویرسازی ذهنی بر حافظه

تاکنون به این نکته توجه کرده‌اید که خاطرات لحظات احساسی‌تان چقدر پررنگ و واضح در ذهنتان نقش بسته است؟ این موضوع از نظر علمی اثبات شده است و به نحوی است که خاطرات ثبت شده در لحظات عاطفی، چه شیرین باشند و چه تلخ، از دیگر خاطرات ماندگارتر هستند و همچنین قابلیت تحریف بیشتری هم دارند.

تحقیقات نشان می‌دهند که خاطرات در گذر زمان می‌توانند تحریف شوند. این تحریفات در بسیاری از مواقع می‌توانند ناشی از تلقین‌های ذهنی باشند. احساسات نقش زیادی در شکل‌گیری حافظه دارند اما می‌توانند در مقابل میزان تحریف‌پذیری خاطرات را افزایش دهند.

در سال ۲۰۱۴، مطالعه ای درمورد تاثیر تلقین بر حافظه و به وجود آوردن خاطرات کاذب صورت گرفت که در ادامه این مطلب آن را بررسی می‌کنیم.

موضوع مطالعه این تحقیق، مقایسه نیروی احساسات و قدرت تلقین بر تغییر ساختار حافظه است. در آزمایش‌های عملی، به شرکت‌کنندگان تصاویری نمایش و پس از آن توضیحاتی شرح داده شد.  بعد از این مراحل، برای بررسی نتایج و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، از شرکت‌کنندگان درباره احساساتشان درمورد دیده‌ها و شنیده‌ها سوالاتی پرسیده شد. محققان درباره پاسخ‌ها چنین می‌گویند: جواب شرکت کننده‌ها با برانگیختگی احساسی همراه بود. به شکلی که نسبت به دیده‌ها و شنیده‌هایشان، بسیار شدیدتر واکنش نشان دادند و این موضوع به دلیل تاثیر متقابلی است که تلقین و داستان‌سازی ذهنی بر فرآیند شکل گیری خاطرات می‌گذارد.

این تحقیق نشان داده است که افراد با تصویرسازی کردن، بخش زیادی از حافظه را تشکیل می‌دهند؛ به صورتی که ممکن است فرد با موضوعی برخورد مستقیم و حقیقی نداشته باشد اما با تصور آن موقعیت، تصویر مجازی را در ذهن خود بسازد و آن را پرورش دهد.

این مسئله در مواقعی مثل مواجهه با ترس و اضطراب می‌تواند شدیدتر بروز کند. هنگامی که یک فرد در موقعیت ترس قرار می‌گیرد، بیشتر از شرایط محیطی، نسبت به خاطر ذهن و تصوراتش آشفته می‌شود.

مطالعات نشان می‌دهند که تاثیر تلقین و تصویرسازی بر خاطرات عاطفی منفی بیشتر است. در این راستا می‌توان به مثال موقعیت وحشت‌زا که به اشاره شد استناد کرد.

به طور کلی این تحقیق سعی در اثبات قدرت و اثرگذاری تلقین و تصویرسازی‌های ذهنی خصوصا درمورد خاطرات عاطفی دارد.

منبع: CogBlog

ترجمه: تکتم شریفی نژاد خبرنگار تحریریه جوان قدس

دیگر خبرها

  • بهترین کلینیک‌ های لیزر موهای زائد آقایان در تهران
  • تلقین، خاطرات را تغییر می‌دهد!/ اثر تصویرسازی ذهنی بر حافظه
  • جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نمی‌توانم نسبت به ظلم و نسل‌کشی در غزه بی‌تفاوت باشم
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • آموختن اتول‌رانی زیر تابلو پرستو | مسئول آموزش رانندگان یک افسر روسی بود
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد