Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-07@02:28:19 GMT

آغاز واکسیناسیون کارکنان سیستم بانکی از فردا

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۵۳۴۵

آغاز واکسیناسیون کارکنان سیستم بانکی از فردا

امتداد - دبیرکل کانون بانک‌های خصوصی گفت: واکسیناسیون کارکنان سیستم بانکی فردا آغاز خواهد شد که در این روز به ۱۰۰ تن از اعضا به صورت نمادین در ساختمان بانک مرکزی واکسن تزریق خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمدرضا جمشیدی، دبیرکل کانون بانک‌های خصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار ایبِنا درباره تزریق واکسن کرونا به کارکنان بانک‌های کشور گفت: اولین روز واکسیناسیون سیستم بانکی فردا انجام خواهد شد که در این روز به ۱۰۰ تن از اعضا به صورت نمادین در ساختمان بانک مرکزی در حضور مقامات وزارت بهداشت و بانک مرکزی واکسن تزریق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکسیناسیون سیستم بانکی در سراسر کشور هم از روز یکشبه آغاز می‌شود.

وی درباره چگونگی تزریق واکسن بیان کرد: افرادی از دانشگاه علوم پزشکی به واحدهایی از بانک‌ها که به طور اختصاصی معرفی  شده‌اند، برای تزریق واکسن حضور پیدا خواهند کرد.

دبیرکل کانون بانک‌های خصوصی درخصوص انتخاب افراد اظهار داشت: اولویت برای انتخاب افراد با شعب است و تلاش می‌شود تا در کوتاه‌ترین زمان شاید یک هفته تا ده روز تمام پرسنل بانک‌ها واکسینه شوند، منتها شرایط کاری این پرسنل باید به صورت رسمی یا قراردادی رسمی از نظر پرداخت حق بیمه باشد. به این معنا؛ کارت پرسنلی داشته باشند یا نام‌شان در لیست بیمه به ثبت رسیده باشد. برای کارمندان شرکتی بانک‌ها هم در فکر یافتن راهی هستیم تا از تزریق واکسن بی‌بهره نمانند.

جمشیدی درباره نوع واکسن تاکید کرد: نوع واکسن به آنچه در اختیار شهرستان‌ها است، بستگی دارد. بانک‌ها باید اسامی را در اختیار کانون بانک‌ها و شورای هماهنگی بانک‌های دولتی قرار دهند و این دو واحد هم اسامی را تحت اختیار بانک مرکزی گذارند، بانک مرکزی هم آن را به وزارت بهداشت اعلام ‌کند تا در سیستم واکسینه شده‌ها گنجانده شود.

وی در ادامه افزود: کارمندان باید در زمان مراجعه کارت ملی، کارت پرسنلی یا دفترچه بیمه و لیست بیمه‌ای که نام‌شان در آن قرار دارد را در اختیار داشته باشند تا فردی متفرقه به اسم کارمند بانک وارد این مراکز برای تزریق واکسن نشود.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: کانون بانک ها سیستم بانکی تزریق واکسن بانک مرکزی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف روزانه تراکنش های بانکی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد

امتداد - طبق اعلام بانک مرکزی، سقف تراکنش بانکی روزانه بسته به نوع انجام عملیات تراکنش از پنج تا ۴۰۰ میلیون تومان متغیر است. همچنین سقف خرید روزانه از طریق دستگاه خودپرداز از ۵۰ میلیون برای هر کارت تا ۲۰۰ میلیون تومان برای تمام کارت‌های هر فرد متغیر است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  بر اساس اعلام بانک مرکزی، سقف انتقال وجه روزانه کارت به کارت در خودپردازها، موبایل بانک و اینترنت بانک، ۱۰ میلیون تومان و در نرم‌افزارهای پرداخت به پنج میلیون تومان می‌رسد.

همچنین، سقف خرید روزانه از طریق درستگاه های کارتخوان با یک کارت ۵۰ میلیون تومان و با تمام کارت‌های هر فرد تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز است.

علاوه بر این، سقف انجام تراکنش و عملیات انتقال وجه از طریق ساتنا و پایا به صورت غیر حضوری ۲۰۰ میلیون تومان و به صورت حضوری در شعب بانکی ۴۰۰ میلیون تومان است. همچنین، سقف مبلغ انتقال ساتنا در شعب بانکی با ارائه مستندات، بدون محدودیت است.

گفتنی است؛ حداکثر برداشت وجه در خودپردازها برای هر کارت بانکی مانند گذشته ۲۰۰ هزار تومان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سقف روزانه تراکنش های بانکی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز