Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@06:43:17 GMT

ادعای جالب کریم انصاری فرد در کنفرانس خبری

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۳۲۰۳

ادعای جالب کریم انصاری فرد در کنفرانس خبری

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دور برگشت از مرحله انتخابی رقابت های لیگ کنفرانس اروپا امشب برگزار می شود که در یکی از این بازی ها، تیم آ.ا.ک آتن در زمین خود به مصاف تیم ویلژ موستار بوسنی می رود. بازی رفت با شکست دو بر یک یونانی ها به پایان رسید که تک گل آن بازی را انصاری فرد وارد دروازه حریف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری فرد مهاجم ایرانی آ.ا.ک در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او در بازی رفت و در حالیکه نتیجه بازی ۱ – ۱ بود یک گل سالم به ثمر رساند که با اشتباه کمک داور آفساید تشخیص داده شد. با توجه به اینکه در این مرحله از VAR استفاده نمی شود، گل صحیح این بازیکن مردود اعلام شد.

انصاری فرد در خصوص آن گل و تأثیرش در سرنوشت آ.ا.ک گفت:

در ارتباط با بازی قبلی باید آن را فراموش کنیم. گلی که من به ثمر رساندم نیز از جمله آنهاست. ما اشتباه کردیم و داور هم اشتباه کرد. باید بازی قبلی را فراموش کنیم. ما در یک روز بد بودیم و باید روی بازی برگشت تمرکز کنیم.

 

او درخصوص اهمیت این بازی برای بازیکنان نیز گفت:

سال گذشته مشکلات زیادی وجود داشت و اشتباهات زیادی از طرف همه رخ داد. از طرف ما فوتبالیست ها و از طرف باشگاه ، شاید هم از سمت برنامه سوپرلیگ. همه اینها موجب یک فصل بد و تصویر بد از تیم ما شد. اما اکنون یک فصل جدید پیش رو داریم، یک مسابقه حساس را باید برگزار کنیم و معتقدم که آماده هستیم. ما حریف را تجزیه و تحلیل کرده ایم و روی نقاط ضعف و قدرت آنها تمرکز می کنیم. در مورد سال گذشته یا سال قبل از آن، مهم نیست چه اتفاقاتی رخ داده است. مهم این است که هواداران ما در کنارمان هستند. من به شما اطمینان می دهم که همه ما آماده ایم و شما آ.ا.ک متفاوتی را خواهید دید.

انصاری فرد در پایان درخصوص اینکه او یا آراوچوس دیگر مهاجم آ.ا.ک کدامیک امشب مقابل حریف بازی می کنند و یا اینکه آیا هر دو در کنار هم وارد زمین شوند برای آ.ا.ک بهتر نخواهد بود، گفت:

ما به عنوان بازیکن وظیفه داریم برای تیم کار کنیم و به آن کمک کنیم. سرخیو یک بچه فوق العاده و بازیکن خوبی است. ما هر دو اینجا هستیم تا به آ.ا.ک کمک کنیم. با یا بدون من یا آراوچوس، مهم نیست چه کسی بازی می کند یا چه کسی با چه کسی کار می کند مهم این است که برنده شوید. هیچ چیز دیگری مهم نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آ ا ک آتن آ ا ک آتن اخبار لژیونرها کریم انصاری فرد انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!

بازیکن سابق فولاد بعد از درخشش در بازی‌های اخیر در مورد چینش ترکیب بازیکنان این تیم خوزستانی ادعای عجیبی مطرح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روز هشتم اسفند ماه سال جاری و در ‌آخرین ساعت نقل‌وانتقالات باشگاه فولاد خوزستان نام سه بازیکن خروجی خود را منتشر کرد. گادوین منشا، سعید واسعی و محمد آبشک. واسعی که پیش از این سابقه بازی در تراکتور و پیکان را هم دارد، با مارتینس سرمربی اسپانیایی رابطه خوبی نداشت و  بهرام رضاییان مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد جدایی این بازیکن اخیراً اظهار داشت: «از روزی که من مدیرعامل باشگاه شدم تا روز پایان همکاری، واسعی فقط در پشت دروازه تمرین می‌کرد و کادر فنی روی او نظری نداشت».

واسعی: شادی گلم مقابل استقلال 2 دلیل داشت

این بازیکن 29 ساله بعد جدایی از جمع فولادی‌ها، راهی مس رفسنجان شد و در این تیم عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داد. به نظر می‌رسد سبک بازی مورد علاقه محرم نویدکیا و روابط توأم با احترامی که وی نسبت به بازیکنان تیم رفسنجانی داشته؛ بازدهی بازیکنان این تیم را به حداکثر خودش رسانده است. این مسئله روی واسعی هم تأثیرگذار شد و حتی توانست مقابل تیم سابقش گلزنی کند.

در همین راستا وقتی دیروز (پنجشنبه) مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  مقابل پیکان صف‌آرایی کرد و برنده از میدان خارج شد. هافبک نارنجی‌پوشان در روزی که پاس گل داد و در ضیافت پنالتی‌ها، زننده یکی از توپ‌های تیمش بود در جمع خبرنگاران اشاره‌ای به مسائل باشگاه فولاد داشت. این بازیکن ادعا کرد در زمان هدایت سرمربی اسپانیایی، یکی دو بازیکن در چینش ترکیب فولاد دخیل بودند و همین موضوع باعث آزارش شده است.

با توجه به اینکه باشگاه خوزستانی در فصل بیست‌وسوم فولاد نتایج خوبی کسب نکرده و به‌عنوان قعرنشین یکی از کاندیدای سقوط به شمار می‌رود، نیازمند است به این ادعا رسیدگی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!