Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@14:28:33 GMT

با ارزش ترین فوتبالیست لیگ ایران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۴۲۱۴

با ارزش ترین فوتبالیست لیگ ایران مشخص شد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وب سایت ترنسفر مارکت روز گذشته اقدام به آپدیت ارزش گذاری بازیکنان حاضر در لیگ برتر ایران کرد که مهدی قایدی با افزایش ۲۰۰ هزار یورویی، قیمت یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو ارزش گذاری شد.
بدین ترتیب، قایدی در میان تمامی بازیکنان لیگ برتر، به ارزشمندترین بازیکن تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در میان تمامی بازیکنان ایرانی نیز در رده دهم قرار گرفت که تمامی ۹ بازیکنی که بالاتر از او قرار دارند، همگی بازیکنان لژیونری هستند که در فوتبال اروپا در حال فعالیت هستند. او همچنین بالاتر از شیخ دیاباته، به ارزشمندترین بازیکن استقلال نیز تبدیل شد.

مهدی قایدی در میان تمامی وینگرهای چپ دنیا در رتبه ۳۲۲ جای گرفته است. باشوی کوچک که متولد ۱۹۹۸ میلادی است، در میان هم سن و سالان خود در تمام دنیا، رتبه ۳۰۱ را از آن خود کرده است. بازیکن مستعدی که به نظر می رسد می تواند رتبه های بهتر و ارزش گذاری بیشتری را از آن خود کند.

در رتبه بعدی نیز احمد نوراللهی قرار دارد. ستاره خط میانی پرسپولیس نیز همچون قایدی رشدی ۲۰۰ هزار یورویی داشت. ارزش او در آپدیت جدید به یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو رسید تا او ضمن تبدیل شدن به ارزشمندترین بازیکن پرسپولیس، در میان بازیکنان لیگ برتر نیز در جایگاه دوم قرار بگیرد. نوراللهی در رده دوازدهم ارزشمندترین بازیکنان ایران نیز قرار دارد.
رتبه های سوم و چهارم این ارزش گذاری نیز در اختیار استقلالی هاست. شیخ دیاباته که زمان پیوستن به جمع آبی پوشان ۳ میلیون یورو ارزش گذاری شده بود، به دلیل افت در لیگ بیستم و دوری از مسابقات، ارزش او کاسته شد و به یک میلیون و ۴۰۰ هزار یورو رسید و رتبه نخست ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر ایران را از دست داد و به رتبه سوم سقوط کرد.
رتبه چهارم نیز در اختیار هافبک دوباره اوج گرفته استقلال است. فرشید اسماعیلی که به دلیل مصدومیت در آپدیت های قبلی سایت ترنسفر مارکت دچار افت ارزش گذاری شده بود، پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا رشدی ۴۰۰ هزار یورویی داشت و یک میلیون یورو ارزش گذاری شد. او در رتبه چهارم ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر قرار دار

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی قایدی لیگ برتر احمد نورالهی لیگ برتر مهدی قایدی ارزشمندترین بازیکن بازیکنان لیگ برتر ارزش گذاری شد یک میلیون هزار یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایپسویچ تاون پس از ۲۲ سال به لیگ برتر انگلیس برگشت

چهره دومین تیم صعودکننده به سطح اول فوتبال انگلیس مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از لسترسیتی دومین تیم صعودکننده از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال انگلیس موسوم به چمپیونشیپ نیز مشخص و این افتخار نصیب تیم ایپسویچ تاون شد.

دیدارهای چهل‌و‌ششمین و آخرین هفته از رقابت‌های چمپیونشیپ فصل 24-2023 امروز (شنبه) به‌صورت همزمان برگزار شد که در پایان آنها ایپسویچ تاون تیم دوم جدول در خانه برابر تیم هادرزفیلد با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید. این در حالی بود که حتی یک تساوی هم منجر به صعود شاگردان کایران مک‌کنا می‌شد. در واقع با توجه به شکست خانگی لیدزیونایتد رده سومی در بازی همزمان مقابل ساوتهمپتون، شکست هم حکم به صعود ایپسویچ تاون می‌داد.

پارما به سری A برگشت

 

این نتایج باعث ایجاد اختلاف شش امتیازی میلان ایپسویچ تاون و لیدزیونایتد و قطعی شدن صعود ایپسویچ تاون به لیگ برتر انگلیس شد. آخرین حضور این تیم در سطح اول فوتبال انگلیس به سال 2002 برمی‌گشت.

چهره سومین تیم صعودکننده به لیگ برتر انگلیس در پایان دیدارهای پلی‌آف میان تیم‌های سوم تا ششم چمپیونشیپ شامل لیدزیونایتد، ساوتهمپتون، وست‌بروموویچ و نوریچ‌سیتی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ایپسویچ تاون پس از ۲۲ سال به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد
  • تجلیل از استاد برتر دانشگاه شیراز
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود