Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@03:05:39 GMT

تشکیل ستاد مهر وهمدلی در خیریه زنده یادان رضایی

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۴۹۳۷

تشکیل ستاد مهر وهمدلی در خیریه زنده یادان رضایی

برای نهمین سال متوالی سال مهر وهمدلی در موسسه خیریه زنده یادان احمدومریم رضایی با هدف تامین کیف و نوشت افزار چهار هزار کودک محروم تحت پوشش این خیریه درمناطق شهری؛ روستایی وعشایری تشکیل گردید.
مدیر موسسه خیریه زنده یادان احمد و مریم رضایی با اعلام این خبر گفت:طبق روال سال‌های گذشته این خیریه درسال تحصیلی جدید ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در نظر دارد نسبت به تامین کیف؛ نوشت افزار؛ کتاب و وسایل کمک آموزشی تعداد چهار هزار نفر از کودکان مستعد؛ اما نیازمند در مقاطع مختلف نحصیلی با حمایت خیرین اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره. به پوشش حمایتی از کودکان یتیم و نیازمند در مناطق محروم شهری تا نقاط دورافتاده و صعب العبور عشایری از عزبزان خیر و نیکوکار جهت کمک به اجرای این طرح خداپسندانه بصورت کمک نقدی یا اهدای اقلام پیش گفته، به هر میزان دعوت به همکاری نمود.
لازم بذکر است شماره کارت موسسه خیریه مذکور نزد بانک رفاه به شماره۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۰۹۷۸۴ می‌باشد.
گفتنی است موسسه خیریه زنده یادان احمد و مریم رضایی ضمن ایجاد تسهیلات مشاوره تحصیلی تربیتی برای دانش آموزان یتیم زیر نظراساتید رشته مشاوره بصورت انلاین و حضوری سالانه ضمن تامین کتاب‌های کمک آموزشی بابرگزاری نمایشگاه‌های آموزشی اقدام به حامی یابی برای ایتام با هدف تامین کمک هزینه‌های تحصیلی نموده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا عید غدیر طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی خیریه زنده یاد احمد رضایی نوشت افزار المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا عید غدیر طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی موسسه خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  طالبی در بازدید از ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف با اشاره به پیش بینی ۲۸۷ شعب اخذ رای در این حوزه انتخابیه گفت: دو شعبه سیار نیز در این حوزه افزوده شده است.

وی همچنین به اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و رویداد انتخابات را یک امر سرنوشت ساز برشمرد.

طالبی از صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز در خصوص مناظره ها، پخش مستند و گفت و گوی نامز‌ها در دور اول و دوم انتخابات قدردانی کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان با حضور در فرمانداری بیرجند از کمیته‌های سیاسی، فناوری اطلاعات، تبلیغات، حمل و نقل، اطلاع رسانی و حراست بازدید کرد.

 سلیمی دبیر ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر و در مرحله دوم انتخابات هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و تمام برنامه‌ریزی‌ها همچون مرحله اول انجام شده است.

 

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان