Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) گفت: آن‌هایی که برای افراد خودباخته که پناهنده دیگر کشورها شدند، اشک تمساح می‌ریزند چرا برای این جوان غرورآفرین که به مولایش علی ابن ابی طالب(ع) اقتدا کرد و افتخار آفرید، سکوت کردند و حمله کردند، دنیای امروز دنیای تبلیغات است، شبخیون فرهنگی این چنین مشهود و آشکار است که حق کشی می‌کنند از باطل طرفداری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آنچه که موجب شد غدیر به فراموشی سپرده شود، سکوت خواص جامعه در برابر کسانی بود که می‌خواستند امامت را کنار بزنند، افزود: منفعت طلبی عالمان دین فروش و تلاش خواص طرفدار باطل موجب شد که صحنه رقابت افرادی که در سقیفه برنامه ریزی کردند بدون مقابله جدی به هدفشان برسند، سکوت خواص جامعه و کسانی که اظهار نظرشان تاثیرگذار است در تاریخ گناهی نابخشودنی است، آنان که حق را تشخیص می‌دهند باید از حق دفاع کنند.

امام جمعه ایلام با اشاره به پایان دولت یازدهم و دوازدهم، گفت: مسئولیت فرصت خدمت به مردم، نعمت بزرگی است که شکرانه آن خدمت به مردم است، مردم شایسته‌ای که جان و مالشان برای انقلاب اسلامی فدا کردند، در این دولت کارهای شایسته‌ای انجام شده و مردم قدردان کارهای خوب هستند، کارهایی هم از روی ندانستن، نتوانستن یا نخواستن انجام نشده است، کارهایی هم از جمله مذاکره با آمریکا نباید انجام می‌شد که انجام شد.

وی بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از همان ابتدا فرمودند که  خوش بین به مذاکره نیستم، شیطان شیطان اکبر است، دست آشتی آنان دست چدنی است، رهبر معظم انقلاب با تعابیر مختلف، مخالفت داشتند، ولی تصور کردند که با مذاکره با دشمن، دشمن  مشکلات ما را حل می‌کند، مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت، این خصوص فرمودند که تجربه مذاکره به عنوان یک تجربه برای آیندگان  باید استفاده شود، معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد، آنها داشته‌های ما را گرفتند و وعده‌های دادند که هرگز به آن پایبند نبودند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: نرمش دولت موجب شد که آنها با فزون خواهی و طلبکارانه عمل کنند که جای تاسف دارد،  آنها برای تعهدی که انجام ندادند پیش شرط می‌گذارند، وقتی ما ادعا داریم که در برابر استکبار ایستاده‌ایم، نباید به آنان اعتماد کنیم،  استکبار هرگز ما را تقویت نمی‌کند، امید است که دولت منتخب، امیدآفرین باشند و اولین امید آفرینی دولت منتخب این است که شایسته سالاری داشته و افراد متعهد و متخصص بدون فشار لابی‌هایی که تلاش می‌کنند افرادی را رد بخش‌های به کار بگیرند، به کار گمارده شوند.

حجت الاسلام کریمی‌تبار گفت: نیروهای متعهد، دلسوز، ولایی با روحیه  جهادی اگر چنانچه زمامدار جامعه شوند، می‌توانند مشکل گشای جامعه باشند، شرایطی که امروز داریم، بدهی دولت و زمین سوخته‌ای که ایجاد شده است با وضعیت و روند معمولی قابل نجات نیست و می‌طلبد که تورم و گرانی تغییر پیدا کند و درخواست می‌شود در این مقطع، دولت منتخب جدی کار کنند و این گرانی لجام گسیخته را مهار کنند.

وی با اشاره به کسب مدال طلا در رشته تیراندازی برای اولین بار در تاریخ کشور توسط جواد فروغی ورزشکار ایلامی، ابراز کرد: این پیروزی را به مردم  ایران اسلامی، استان ایلام و مردم شهید پرور دهلران تبریک می‌گویم، وی توانست اولین مدال طلای تیراندازی را به دست آورد و رکورد را در جهان بشکند، او نشان داد از منش علی بن ابیطالب(ع) پیروی می‌کند و جوانمردانه در برابر دوربین‌های جهان بر چفیه و پرچم ایران اسلامی سجده کرد و قدرت رزمندگان اسلام را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه ایلام خودباختگان پناهنده جواد فروغی امام جمعه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم