Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:36:56 GMT

حسینی نبود هفته‌های پیش ذوب سقوط می‌کرد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۲۲۸۵

حسینی نبود هفته‌های پیش ذوب سقوط می‌کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید محافظت کار در کنفرانس مطبوعاتی بعد از مصاف با مس رفسنجان اظهار داشت: هفته آخر لیگ شرایط خاص دارد، این بازی فینال بود و بازی خیلی خوبی را در اوایل بازی به نمایش گذاشتیم
وی افزود: در هفته‌های پایانی اشتباهات فردی و بچگانه خیلی دامن ما را گرفت و امشب نیز با همین اشتباهات شکست را تجربه کردیم ولی همه اتفاقات منجر شد سهمیه اصفهان و این تیم با اصالت در لیگ برتر ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: مجتبی حسینی فرزند ذوب آهن است، او سرمربی نفت مسجد سلیمان بود و با فداکاری هدایت ذوب آهن را قبول کرد و ناجی این تیم بود.

وی تاکید کرد: اگر حسینی نمی‌آمد از هفته‌های پیش مثل ماشین سازی سقوط می‌کردیم و باید همه از دلسوزی و کارهای مجتبی حسینی تشکر کنیم.

محافظت کار گفت: این مدت انرژی زیادی از طرفداران ذوب آهن و اصفهانی‌ها گرفتیم، وقتی خواستیم وارد زمین شویم همه عکاسان تیم را تشویق کردند و این نشان می‌دهد چقدر این تیم دوست داشتنی است.

وی تصریح کرد: خدا را شکر به هر نحوی سهمیه اصفهان حفظ شد، از فردا باید تمرکز بگذارند شرایط فعلی تکرار نشود، سایپا پارسال با چنین شرایطی در لیگ ماند و امسال سقوط کرد پس باید درس گرفت و به شرایط توجه کرد.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه بابت نتایج عذرخواهی می‌کنیم، تاکید کرد: خوشحالم نفت مسجد سلیمان در لیگ ماند و برای تیم سایپا آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 5269112

منبع: مهر

کلیدواژه: ذوب اهن اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل عکس استانها ایلام شیوع کرونا شیراز غدیر خم ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سلفی و سقوط وحشتناک با پاراموتور!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سلفی و سقوط وحشتناک با پاراموتور!
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • ویدیو/ سقوط موج ارز؛ کف بازار دلار چه خبر است؟
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • سقوط یک جوان با پاراموتور + فیلم
  • دلار آزاد به دامنه ۵۰ هزار تومان سقوط کرد