Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصدومیت شدیدی که برای مرتضی پورعلی گنجی در چین به وجود آمد و این مدافع بلند قامت در جریان بازی شن زن با پارگی رباط پا مواجه شد، معادلات تازه‌ای را در خط دفاع تیم ملی به وجود خواهد آورد.

پورعلی گنجی جزو مدافعانی است که درسال‌های اخیر غالباً در ترکیب اصلی تیم ملی حضور داشته و اسکوچیچ نیز حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کرده بود تا تیمش را به جام جهانی سوق دهد اما چرخش نامناسب روی پای چپ در جریان بازی‌های لیگ چین  سبب شد تا این مدافع نیز با پارگی رباط پا مواجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورعلی گنجی درجام جهانی ۲۰۱۸ یکی از ستون‌های تیم ملی بود و نمایش درخشانی از خود به جا گذاشت و بسیار امیدوار است تا یک جام جهانی دیگر را در کارنامه خود به ثبت برساند اما مصدومیت اخیر قدری آینده او را با تیم ملی مبهم کرده و مشخص نیست که او درجام جهانی آینده به میدان خواهد رفت یا خیر؟!

 پورعلی گنجی برای مداوای پایش هنوز به این نتیجه نرسیده که در چین اقدامات لازم را انجام دهد یا اینکه به تهران بیاید. حتی صحبت از حضور او درقطر و  کمپ اسپایر هم هست اما هرچه باشد مدافع ملی پوش فوتبال ایران هفت ماه دوری از میادین را تجربه خواهد کرد و به طور قطع بعد از رسیدن او به شرایط مسابقه، تکلیف تیم ملی برای صعود به جام جهانی نیز روشن شده است.

 پورعلی گنجی دراین ایام باید آرزو کند که تیم ملی دوباره به جام جهانی برود تا برای دومین بار شانس حضور در این سطح از رقابت را تجربه کند اما باید توجه داشت که ممکن است بازگشت او به ترکیب تیم ملی نیز با دشواری‌هایی همراه باشد چون بازیکنان جانشین از همین حالا به خط شده‌اند تا در اردوی آینده تیم ملی حضور یابند.

 یکی از مهم ترین بازیکنانی که مد نظر اسکوچیچ قرار گرفته، سیاوش یزدانی، مدافع استقلال است. گفته می‌شود او نزدیک ترین گزینه برای حضور دراردوی آینده تیم ملی است و به احتمال زیاد اسکوچیچ از این مدافع برای جانشینی پورعلی گنجی استفاده خواهد کرد.

 از سویی زمزمه‌هایی مبنی بر دعوت از مرادمند نیز به تیم ملی شنیده می‌شود که این یکی با درصد کمتری است. اما حضور یزدانی را می‌توان یک اتفاق نزدیک به واقعیت تلقی کرد و او بیشترین شانس را برای جانشینی مدافع مصدوم تیم ملی دارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مرتضی پورعلی گنجی تیم ملی فوتبال ایران پورعلی گنجی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا