Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار ناحیه یک منطقه 17 از تجمیع و نوسازی 24 پلاک ریزدانه در بافت فرسوده منطقه 17 خبرداد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، ابراهیم کوه نژاد شهردار ناحیه یک منطقه در این باره گفت: با توجه به ارائه بسته های تشویقی به شهروندان جهت نوسازی پلاک های فرسوده، خوشبختانه در طی ماه های گذشته با تسهیل گری و حمایت و پیگیری مدیریت شهری ناحیه یک، تعداد 24 پلاک ریزدانه تخریب، تجمیع و نوسازی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کوه نژاد افزود: خاک برداری، تسطیح، تحکیم بستر و عملیات روسازی آسفالت به طول تقریبی60متر و عرض 6متر پس از اتمام عملیات تجمیع پلاک های فرسوده توسط اداره عمران ناحیه یک صورت گرفت.
او ادامه داد: عملیات زیرسازی بستر معبر موجود پس از اتمام عملیات ساختمانی در دستور کار اداره فنی و ترافیک ناحیه یک قرار گرفته است.
شهردار ناحیه یک منطقه 17 خاطرنشان شد: این عملیات شامل خاک برداری، تسطیح و رگلاژ، آب پاشی، تحکیم بستر و عملیات روسازی آسفالت است که‌ به طول تقریبی60متر و عرض 6متر است.
همچنین عملیات روکش آسفالت و لگه گیری به طور مستمر در ناحیه یک انجام می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ناحیه یک منطقه 17

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این میز خدمت مردم و اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستا‌های بخش گل تپه مشکلاتی، چون بهسازی و آسفالت ریزی معابر روستا‌ها و رسیدگی به راه‌های مواصلاتی روستایی و حل مشکل آب شرب برخی روستا‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر گل‌تپه به حل مشکل پروژه مسکن ۶۲ واحدی مهر سابق و فاضلاب شهر و ایجاد ناحیه صنعتی اشاره کردند.

فتح آله توسلی  گفت: پیگیر حل مشکلات تمام روستا‌ها هستیم و در همین راستا سال گذشته در این بخش ۱۸ روستا بهسازی و آسفالت ریزی معابر انجام شده و امسال  با گرفتن اعتبارات لازم ۱۰۰ روستای شهرستان بهسازی و آسفالت ریزی معابر بهره‌مند خواهند شد که ۳۲ روستای بهش گل تپه را در بر میگیرد.


او به پروژه ۴بانده راه همدان _ گل تپه و علیصدر اشاره کرد و گفت: با گرفتن ماده ۲۳ این پروژه اعتبارات لازم برای احداث تخصیص خواهد یافت و این پروژه در حال انجام است.


توسلی به احداث ناحیه صنعتی در این بخش تاکید کرد و گفت:  ناحیه گلخانه‌ای کشاورزی در این بخش با تامین ۵۰ هکتار زمین برای کمک به تولید و اشتغال احداث خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور