Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@21:11:54 GMT

راه اندازی خط تولید زغال فشرده با مهر صنعت

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۷۸۹۵

راه اندازی خط تولید زغال فشرده با مهر صنعت

مهرصنعت یکی از بهترین مراکز راه اندازی خط تولید  زغال فشرده در سراسر ایران است که می تواند به شما کمک کند کسب و کار مخصوص خود را راه اندازی کنید. اگر قصد راه اندازی خط تولید زغال فشرده را دارید و می خواهید در شهر خودتان اقدام به تولید و فروش زغال چینی نمایید می توانید با مهرصنعت در ارتباط باشید.

اما مهرصنعت چگونه به شما کمک می کند؟ این مجموعه در مرحله اول با مشاوره اختصاصی و حرفه ای به شما آموزش های لازم را ارائه می کند و به شما فرمول های تولید زغال فشرده و مراحل تولید را آموزش می دهد، سپس با تامین دستگاه های تولید زغال فشرده و در اختیار قرار دادن مواد اولیه برای تولید زغال به شما کمک می کند هر چه سریع تر در این زمینه فعالیت خود را شروع کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت با تضمین خرید محصولات شما به حمایت از شما می پردازد و محصولات تولید شده شما را در صورت رضایت شما خریداری می کند! پس به هرچه برای راه اندازی و خط تولید زغال فشرده نیاز دارید نزد مهرصنعت پیدا می کنید!

طرح توجیهی تولید زغال فشرده

طرح توجیهی به اطلاعات هزینه ای برای شروع یک کسب و کار می گویند که هزینه تامین وسایل و ابزار مورد نیاز، نیروی مورد نیاز و هزینه آن، قیمت مواد اولیه که مورد نیاز است و دیگر هزینه هایی که برای شروع یک حرفه لازم است را تعریف می کند.

طرح توجیهی  دستگاه زغال فشرده از مهم ترین اطلاعات اولیه برای شروع هر کاری می باشد و  درباره خط تولید زغال فشرده هم به همین صورت است و باید از طرح توجیهی زغال باخبر باشید. طرح توجیهی با توجه به کیفیت و منبع اجزای مورد نیاز شما متفاوت است.

 برای مثال قیمت خاک اره که از مهمترین مواد اولیه زغال فشرده محسوب می شود، با توجه به کیفیت و جنس آن و تامین کننده خاک اره تفاوت های بسیاری دارد. هزینه های در نظر گرفته شده در طرح توجیهی زغال فشرده مهرصنعت، قیمت میانگین برای مواد اولیه مرغوب و مطمئن می باشد.

 

مواد اولیه تولید زغال فشرده جزء مهم ترین مواردی است که باید هزینه های آن را برآورد کنید. دقت کنید که برای رسیدن به بهترین بازده، مواد اولیه شما علاوه بر قیمت مناسب باید کیفیت لازم را دارا باشد. پس مواد اولیه خود را فقط از افراد معتبر و مطمئن تهیه نمایید تا باعث ضرر و زیان شما در کیفیت و هزینه ها نشود. احتمال این که هزینه مواد اولیه توسط بعضی از تامین کنندگان فرق داشته باشد وجود دارد و باید دقت کنید که در تامین مواد اولیه به تجربه و آموزش هایی که دریافت کرده اید استناد کنید.

مواد اولیه مورد نیاز برای تولید 450 Kg زغال فشرده در یک روز  برابر  450 * 4 = 1800  Kg زغال خروجی نیاز بوده و از ۳.۵ تا ۴ Kg مواد اولیه ۱ Kg زغال خالص به دست می آید.

برای تولید در یک نوبت کاری و برای تولید ۲۰۰۰ کیلو گرم بریکت یا ۴ عدد واگن نیاز داریم  به :

۱۷۰۰ Kg خاک اره
۲۰۰ Kg پوست گردو
۱۰۰ Kg خاک زغال مرکبات

هر خط تولید برای فعالیت کارگاهی خود به ۳ نفر کارگر نیاز دارد
تعمیر، تامین  و نگهداری و استهلاک  قطعات مصرفی
هزینه بسته بندی موردنیاز برای ارسال و فروش زغال های تولید شده

 

درآمد و سود تولید زغال فشرده

درآمد و سود خط تولید زغال فشرده تا اندازه بسیاری به موقعیت جغرافیایی شما وابسته است. چرا که یکی از فاکتور های مهم برای تعیین میزان سود، اجاره سوله همین موقعیت مکانی محسوب می شود. اگر در مناطقی هستید که اجاره سوله ارزان است، سود بالاتری دریافت می کنید و اگر سوله متعلق به خودتان است که دیگر خیلی به نفعتان است. می توان با عوامل دیگری سود و درامد  را هم افزایش داد، برای مثال امکان دارد در منطقه شما نیروی کار ارزان تر باشد و یا بتوانید مواد اولیه با کیفیت را از شهر خودتان و با قیمت مناسبی خریداری کنید.

مهرصنعت در همه موارد به شما مشاوره می دهد و در تلاش است با بهترین هزینه بتوانید خط تولیدی زغال فشرده خود را راه اندازی کنید! این مجموعه مواد اولیه را با بهترین هزینه در اختیارتان قرار می دهد و می تواند در تامین دستگاه های تولید زغال فشرده به شما کمک کند.

لیست قیمت دستگاه زغال فشرده

اطلاع از قیمت دستگاه ها در برآورد هزینه های مورد نیاز در طرح توجیهی زغال فشرده و هم چنین مقایسه و انتخاب بین شرکت های ارائه دهنده خدمات اهمیت بالایی دارد. به طور طبیعی همه افراد تمایل دارند تا در کنار کیفیتی مناسب، قیمتی مناسب و معقول هم پرداخت کنند.

دستگاه خط تولید زغال ساز فشرده و خط تولید زغال فشرده برای فشرده سازی زغال که از ضایعات چوب، پوست گردو، بادام و خاک اره و … تولید می شود ساخته شده است. این  دستگاه با قیمتی مناسب در مهرصنعت فروخته می شود. این دستگاه ضایعات چوب و باقی مانده گیاهان کشاورزی و جنگلی را فشرده می کند.

در تهیه هر محصول مهم ترین نکته هزینه آن محسوب می شود، قیمت دستگاه تولید زغال فشرده  به خاطر کارایی بالا و مقرون به صرفه بودن قیمت مناسبی دارد.

ما در گروه مهرصنعت، امکان راه اندازی خط تولید زغال فشرده را  با بهترین دستگاه زغال فشرده و مواد اولیه در اختیارتان قرار می دهیم، با کمک این مجموعه با بهترین شرایط می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید و با پرداخت هزینه های معقول و مناسب، محصولاتی مرغوب و درجه یک تولید کنید.

منبع: فارس

کلیدواژه: تولید آموزش کیفیت ایران راه اندازی خط تولید زغال فشرده مواد اولیه برای تولید طرح توجیهی شما کمک مورد نیاز خاک اره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!

(تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!

دیگر خبرها

  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • دست یاری صنعت هسته‌ای به صنعت نفت
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • (تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند