Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@23:01:15 GMT

صالحی فردا به کمیسیون اصل نود می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۰۲۰۶

صالحی فردا به کمیسیون اصل نود می‌رود

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس سازمان انرژی اتمی دوشنبه هفته جاری جهت ارائه گزارش درباره روند اجرای قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» در این کمیسیون حضور می‌یابد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن شجاعی علی آبادی، گفت: علی اکبر صالحی دوشنبه هفته جاری جهت ارائه گزارش درباره روند اجرای قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت» در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: واکنش ایران به گزارش جدید آژانس انرژی اتمی

رئیس کمیسیون اصل نود با اشاره به دلایل حضور صالحی در این کمیسیون گفت: متاسفانه گزارش‌هایی مبنی بر تخطی سازمان انرژی اتمی از اجرای کامل برخی از مواد قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران» به کمیسیون واصل شده است.

وی تاکید کرد: از این رو کمیسیون اصل نود در جلسه روز دوشنبه  هفته جاری با حضور صالحی این موضوعات را مورد  بررسی قرار خواهد داد.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی سازمان انرژی اتمی کمیسیون اصل نود علی اکبر صالحی کمیسیون اصل نود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام

ایسنا/ایلام نشست شورای اداری استان ایلام فردا، ۱۳ اردیبهشت با حضور دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با موضوع «تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت» برگزار می‌شود.

پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام اعلام کرد این نشست، فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، ساعت ۹ صبح در سالن آمفی‌تئاتر فنی و حرفه‌ای استان با حضور مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، مدیران ستادی، رؤسای دانشگاه‌ها و سازمان‌ها، نهادها، مدیران بانک‌ها، شهرداران سراسر استان، مدیران‌عامل شرکت‌ها و ... به همراه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با هزار نفر از کارگران در هرمزگان
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • رئیس جمهور کلمبیا: از فردا روابطمان با اسراییل را قطع می‌کنیم
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ معرفی می شود