Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:04:13 GMT

آغاز تصویربرداری مسابقه تلویزیونی «کارویا»

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۰۵۴۶

آغاز تصویربرداری مسابقه تلویزیونی «کارویا»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، مسابقه «کارویا» با محوریت ارائه‌های آسانسوری بسیار کوتاه درصدد است تا با شناساندن ایده‌ها و طرح‌هایی که به محصول یا خدمات رسیده‌اند، علاوه بر حمایت مالی از آنها، فرصت سرمایه‌گذاری مردمی را نیز فراهم کند.

داوران فصل اول مسابقه تلویزیونی «کارویا» مشخص شده اند که با پایان مراحل تولید قرار است از رسانه ملی روی آنتن برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمدرضا نوروزی روزنامه‌نگار و مروج علم نیز در این این برنامه به عنوان مربی و راهنمای گروه‌های شرکت کننده حضور خواهد داشت.

مسابقه تلویزیونی «کارویا» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ساخته می‌شود و در آن بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان و استارتاپ به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا طرح‌های برتر شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

آشنایی بیشتر با ثمره محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های موفق و مزیت‌های اقتصادی ایران، مهمترین نکته‌ای است که در این مسابقه تلویزیونی مورد توجه قرار گرفته است.

عوامل مسابقه تلویزیونی «کارویا» عبارتند از؛ مهدی مهرنیا کارگردان، فائزه رمضانی مدیرپروژه و برنامه ریز، محمدجواد ترابی سردبیر، سیاوش رمضانلو مدیر تولید، محسن کالجی مدیر تصویربرداری، سعید احمدی مدیر صدابرداری، احسان هوشیارگر مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، محمدرضا نوروزی منتور، محمد اسفندیاری گرافیست، مرتضی شجاعی طراح صحنه و دکور، علی خسروی سرپرست تیم طراحی و جانشین تهیه کننده و احمد شفیعی تهیه‌کننده.

کد خبر 5270451 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقه تلویزیونی مسابقه کارآفرینی فیلم سینمایی فیلم کوتاه تئاتر ایران موسیقی ایرانی ویروس کرونا سینمای مستند حضور هنر ایران در جهان عکاسی هنر نگارگری برنامه تلویزیونی نماهنگ برنامه رادیویی سریال ایرانی بازیگر سینما مسابقه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان برای ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر خواهند شد.
چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به دیدار هم رفتند، که این مسابقه با نتیجه مساوی و بدون گل به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی