Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@23:32:30 GMT

سعید معروف از تیم ملی خداحافظی می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۳۲۷۰

سعید معروف از تیم ملی خداحافظی می‌کند؟

تیم ملی والیبال که در المپیک توکیو با حذف در مرحله گروهی تلخ‌کامی بزرگی را تجربه کرده بود حالا با یک شوک بزرگ‌ مواجه می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در مسابقات المپیک در همان مرحله گروهی ناکام ماند و نتوانست در جمع هشت تیم باشد. ایران در این تورنمنت تمام والیبال دوستان را حیرت زده کرد و ابتدا با برد لهستان در اوج رفت و با باخت دور از انتظار به کانادا شرایط صعودش پیچیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ایران می‌توانست با غلبه بر سامورایی‌ها جرو هشت تیم برتر باشد اما واگذاری این بازی به ژاپن میزبان بلیط برگشت والیبال را به ایران امضا کرد.

 

والیبال ایران در چند سال اخیر با پیشرفت و درخشش‌های دنباله دارش در میادین جهانی توانسته بود غول های اروپایی را هم به زانو درآورد و احترام خاصی در دنیای والیبال برای خود و سبک بازی‌اش بخرد. حذف تلخ ایران در ژاپن در شرایطی که توانایی صعود را داشتند و پنجم شدن بعد از تیم کانادا به خودی خود شوکی بزرگ بود و حال والیبال ایران در آستانه شنیدن یک خبر غافلگیر کننده و شوکه کننده دیگر است.

 

 

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال که سبک بازی‌اش در کلاس جهانی شناخته شده و جزو برترین پاسورهای دنیا محسوب می‌شود حال با تیم ملی ایران حذف تلخی را از المپیک تجربه کرده است. شکست‌ها و خداحافظی از المپیک بی تردید بیشتر از همه برای معروف والیبال ایران سنگین و ناراحت کننده است.

 

حال شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران از تیم ملی خداحافظی می‌کند و بازی با ژاپن آخرین حضور او در میادین بین المللی برای ایران بوده است‌. برخی منابع از اردوی تیم ملی خبر خداحافظی معروف را تایید کرده‌اند.

 

حال باید دید سعید معروف بازیکنی که ریش و موهایش در تیم ملی والیبال ایران سفید شد و به عنوان یکی از موثر ترین والیبالیست ایران و جهان خوش درخشیده پایان کارش در دنیای والیبال با حذف تلخ ایران مقارن می‌شود یا خیر.

ژاپن تیم ملی والیبال ایران اف سی توکیو میرسعید معروف المپیک 2020 توکیو والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاپن تیم ملی والیبال ایران اف سی توکیو المپیک 2020 توکیو والیبال تیم ملی والیبال ایران سعید معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل

لیبروی اسطوره‌ای تیم برزیل به کارد فنی تیم ملی والیبال این کشور اضافه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال برزیل در حالی برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 آماده می‌شود که پیش از این سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب کرده است.

اردوی یک هفته‌ای تیم والیبال ایران در برزیل و ژاپن

برناردو رزنده، سرمربی افسانه‌ای برزیلی‌ها که پس از مسابقات انتخابی المپیک، مجددا هدایت پرافتخارترین تیم جهان را بر عهده گرفته است، کادر فنی خود را معرفی کرد که سرجینیو سانتوز، لیبرو پیشین برزیل نیز عضوی از کادر فنی است.

سرجینیو 4 مدال المپیک و 2 عنوان قهرمانی جهان را با تیم ملی برزیل در کارنامه خود دارد.

تیم‌های ملی ایران و برزیل در هفته دوم لیگ ملت‌های 2024 از ساعت 6:30 بامداد 17 خرداد در ژاپن به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورژن ترسناک فوق‌ستاره: خوش به حال ژاپن و بلین
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن