Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان رقابت های لیگ بیستم به معرفی تیم منتخب فصل می پردازیم

رقابت های لیگ بیستم به پایان رسید و حالا نوبت به معرفی برترین بازیکنان فصل رسیده است...

تیم منتخب فصل لیگ بیستم از نگاه طرفداری

سیستم: 2-4-4

دروازه بان: حامد لک (پرسپولیس) مدافعان: امید نورافکن (سپاهان) جلال حسینی (پرسپولیس) موسی کولیبالی (فولاد) و فرشاد محمدی مهر (ذوب آهن) هافبک ها: مهدی ترابی (پرسپولیس) احمد نوراللهی (پرسپولیس) سروش رفیعی (سپاهان) و محمدرضا حسینی (سپاهان) مهاجمان: مهدی قائدی (استقلال) و سجاد شهباززاده ( سپاهان) سرمربی: یحیی گل محمدی ( پرسپولیس) بازیکن برتر فصل: احمد نوراللهی (پرسپولیس)

بررسی عملکرد بازیکنان منتخب:

حامد لک (GK)

قهرمان لیگ دروازه بان های طرفداری به عنوان سنگربان تیم منتخب فصل انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لک در 29 بازی ای که برای پرسپولیس به میدان رفت 17 بار کلین شیت کرد و در بازی هایی همچون بازی مقابل تراکتور، سپاهان و ... کمک شایانی به قهرمانی پرسپولیس کرد.

لک در لیگ بیستم تنها یکی از بازی های فصل را آن هم به دلیل محرومیت از دست داد.

فرشاد محمدی مهر (RB)

فرشاد محمدی مهر در شرایطی که شروع خوبی با ذوب آهن رحمان رضایی نداشت، زمانی که مجتبی حسینی به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد به یکی از تاثیر گذارترین و گلزن ترین بازیکنان این فصل ذوب آهن تبدیل شد. ضربات ایستگاهی فوق العاده فرشاد در این فصل به یکی از استراتژی های ذوب آهن برای گلزنی تبدیل شده بود.

چهار گل و سه پاس گل در کارنامه فرشاد محمدی مهر ثبت شد.

جلال حسینی (CB)

جلال حسینی چند هفته پایانی جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس نداشت اما گل های فوق العاده حساس و سه امتیازی این بازیکن، پرسپولیس را به صدر جدول برگرداند و مثل سال های قبل با ثبات و کیفیت کافی به ستون تیم پرسپولیس تبدیل شد. 

 

موسی کولیبالی (CB)

موسی کولیبالی این فصل در برنامه های جواد نکونام نقش محوری داشت و علاوه بر وظایف دفاعی عملکرد فوق العاده ای نیز در امر گلزنی داشت و گل های حساسی برای فولادی ها به ثمر رساند. کولیبالی در این فصل 4 گل و دو پاس گل را برای تیمش به ثبت رساند که این آمار برای یک مدافع فوق العاده است.

امید نورافکن (LB) 

امید نورافکن در لیگ بیستم یکی از بهترین فصل های فوتبالی اش را پشت سر گذاشت و در اکثر بازی های سپاهان به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب حضور داشت و در تیم پرستاره سپاهان به یکی از تاثیر گذارترین مهره های این تیم تبدیل شد. نورافکن به عنوان دفاع چپ با 2551 دقیقه بازی برای سپاهان 2 گل و 2 پاس گل را به ثبت رساند.

محمدرضا حسینی ( RM/RW)

 6 گل زده و 4 پاس گل آمار خوبی است که محمدرضا حسینی در این فصل از رقابت ها به ثبت رسانده است. حسینی فصل کم نوسانی را پشت سر گذاشت.

احمد نوراللهی (CM)

در روزهایی که در ابتدای فصل تیم پرسپولیس به دلیل محرومیت آل کثیر با کمبود مهاجم نوک مواجه بود، نوراللهی جور مهاجمان تیم را کشید و گل های بسیار مهمی برای تیم به ثمر رساند. احمد نور در این فصل 10 گل به ثمر رساند. علاوه بر این نوراللهی 5 پاس گل را هم به ثبت رساند.

سروش رفیعی (CAM)

پس از ترک پرسپولیس سروش رفیعی دیگر هیچ شباهتی به آن بازیکن خلاق سال های قبل نداشت و به نوعی در حال تبدیل شدن به یک بازیکن معمولی بود تا این که این بازیکن به سپاهان پیوست و بار دیگر توانایی های خود را نشان داد.

 2 گل زده و 8 پاس گل آماری است که سروش این فصل از خود بر جای گذاشته است.

مهدی ترابی (LW/LM)

مهدی ترابی پس از یک انتقال ناموفق به تیم العربی قطر باز هم به پرسپولیس بازگشت و همان عملکرد فوق العاده فصل گذشته خود را در این تیم تکرار کرد. ترابی در 12 بازی برای پرسپولیسی ها به میدان رفت و 4 گل و 3 پاس گل را برای تیمش به ثبت رساند.

سجاد شهباززاده (ST)

سجاد شهباززاده هم مثل سروش رفیعی قبل از این فصل هواداران سپاهان را اصلا امیدوار نمی کرد و بسیاری معتقد بودند این بازیکن باید سپاهان را ترک کند و در سطح این تیم نیست اما 19 گل و 4 پاس گل آماری است که سجاد شهباززاده در این فصل به ثبت رساند و با قاطعیت به تیم منتخب فصل رسید.

مهدی قائدی (ST)

مهدی قائدی شروع بسیار بدی در لیگ بیستم داشت اما در ادامه با تغییر سرمربی تیم و درخشش در چند بازی خودش را به جمع برترین بازیکنان فصل رساند. 7 گل و 6 پاس گل آماری است که قائدی در این فصل برای خود به ثبت رسانده است. قائدی در این فصل 3 بار هم برای تیمش کسب پنالتی کرد.

یحیی گل محمدی (COACH)

یحیی گل محمدی با این که به دلیل  حضور در فینال آسیا و تعویق بسیاری از بازی های این تیم نتوانست آغاز مقتدرانه ای در لیگ داشته باشد اما هر چه زمان گذشت پرسپولیس خودش را پیدا کرد و با کادر فنی فعلی به صدر جدول رسید و دیگر این موقعیت را از دست نداد.

تیم دوم

از بازیکنان تیم منتخب بگذریم به بازیکنانی می رسیم که در این فصل عملکرد قابل قبولی را داشته اند و بی انصافی است به فصل خوبی که آن ها گذرانده اند اشاره ای نکنیم.

دروازه بان: پیام نیازمند (سپاهان) مدافعان: وحید امیری (پرسپولیس) کنعانی زادگان (پرسپولیس) عزت پورقاز (سپاهان) و دانیال اسماعیلی فر (سپاهان) هافبک ها: مهدی تیکدری نژاد (تراکتور) احمد زنده روح (گل گهر) مسعود ریگی (استقلال) و میلاد جهانی (ذوب آهن) مهاجمان:گادوین منشا (گل گهر) و محمد عباس زاده ( تراکتور) سرمربی: محرم نویدکیا ( سپاهان)

بیشتر بخوانید:

تیم منتخب نیم فصل اول لیگ برتر | گل محمدی و سه پرسپولیسی در جمع بهترین ها

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با محمد بیاتی: عراقی ها هنوز هم سراغ جدیکار را می‌گیرند؛ اسم آن دو را نمی‌آورم! بیانیه محمدرضا ساکت پس از پایان لیگ برتر؛ تبریک قهرمانی به پرسپولیس ضیافت ناهار پرسپولیسی ها با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره؛ غیبت کریم باقری و چند بازیکن شروع نگران کننده بایرن مونیخ تحت هدایت ناگلزمن؛ 4 بازی بدون برد توییت بایرلورکوزن ارتباطی به انتقال سردار آزمون نداشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرشاد محمدی مهر سجاد شهباززاده تیم منتخب فصل ثبت رساند فوق العاده سروش رفیعی لیگ بیستم پاس گل برای تیم گل محمدی تبدیل شد ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز دیدار با ذوب آهن بود که نام رضا اسدی در فهرست این تیم قرار نگرفت تا ستاره سپاهانی ها دربی اصفهان را از دست بدهد و سپس مشخص شد که این بازیکن دچار مصدومیت شده و نتوانست تیمش را همراهی کند.

البته مصدومیت اسدی به طول انجامید چرا که او دیدار برابر ملوان و جدال روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی را نیز از دست داد تا مشخص شود آسیب دیدگی این بازیکن طولانی تر از چیزی است که تصور می شد.

حالا نیز تسنیم نوشته است که رضا اسدی بازی با پرسپولیس را هم از دست خواهد داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیگر خبرها

  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم