Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان ایلام تا 11 مردادماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه تعداد مبتلایان کرونا استان بشدت افزایش یافته است، گفت: ۳۷۵ ابتلای جدید کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شد و مجموع مبتلایان استان به ۴۴ هزار و ۷۶۳ نفر افزایش یافت.

دکتر محمد کریمیان روز یکشنبه اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ فوتی ناشی از کرونا نیز ثبت شد و مجموع فوتی های استان به ۸۳۴ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی یک هفته گذشته تعداد بستری های استان نیز افزایش نگران کننده ای دارد، گفت: ۸۲ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های استان به ۲۹۸ نفر رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: ایلام و مهران هر کدام با ۲۲ نفر بیشترین تعداد بستری را طی مدت یاد شده به خود اختصاص دادند.

دکتر کریمیان یادآور شد: همچنین از بستری های جدید ۱۱ نفر مربوط به دهلران، ۱۰ نفر دره شهر، ۹ نفر آبدانان، چهار نفر ایوان، ۲ نفر بدره و یک نفر نیز مربوط به چرداول است.

وی تاکید کرد: هفت شهرستان ایلام، دره شهر، آبدانان، دهلران، مهران و چوار در وضعیت قرمز و بدره در وضعیت نارنجی قرار دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه مجموع بهبود یافتگان کرونا استان نیز ۴۲ هزار و ۲۰۱ نفر است، گفت: چرداول، هلیلان، ملکشاهی، ایوان و سیروان در وضعیت زرد قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مراکز درمانی علوم پزشکی کرونا کرونا در ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است، گفت: در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد داوطلبان می‌توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا؛ عبدالرسول پور عباس در حاشیه بازدید از جلسه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری که در دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد، با تاکید بر اینکه آزمون در سراسر کشور با سلامتی آغاز شد، گفت: مشکلی خاصی برای برگزاری این آزمون نداریم به جز در یکی از شهرستان ها که امروز سیل آمده و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز پای کار آمدند و داوطلبان را جابجا می کنند. امیدواریم در این شهرستان کار به سامان برسد.

وی در ادامه در خصوص داوطلبان دانشگاه فرهنگیان نیز تصریح کرد: ما ۵ نوبت آزمون داریم در هر ۵ نوبت دفترچه اختصاصی داوطلبان  که متقاضیان دانشگاه فرهنگیان هستند را همزمان اجرا می کنیم به این صورت که دفترچه های تخصصی در ابتدا و انتهای جلسه توسط این داوطلبان پاسخ داده می شود.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: حدود ۶۶۰ هزار نفر در مجموع ۵ گروه آزمایشی داوطلب دانشگاه فرهنگیان هستند که همه امور پیش بینی شده است به سلامتی کنکور را پشت سر خواهیم گذاشت.

پورعباس ادامه داد: داوطلبان نوبت اول کنکور به دلیل اینکه ما اردیبهشت ماه را برای برگزاری آزمون انتخاب کردیم از آمادگی بیشتری برای آزمون برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می کنند.

وی یادآور شد: نوبت دوم آزمون سراسری تیر ماه برگزار  می شود و نمرات کنکور سال گذشته همچنان معتبر است؛ یعنی دو آزمونی که سال گذشته برگزار شد، همچنان نمراتشان معتبر است در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد داوطلبان می توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند یا به سازمان سنجش اجازه بدهند نمره بالاتری را برای آنها لحاظ کند.

پور عباس در پایان خاطرنشان کرد: کارنامه اولیه داوطلبان نوبت اول نیمه مرداد ماه جاری اعلام می کنیم و همزمان چند روز بعد انتخاب رشته داوطلبان آغاز می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت