Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که به مناسبت دوازدهم مردادماه سالروز تاسیس این شورا برگزار شد، اظهار داشت: شورای هماهنگی در زمینه هدایت و مدیریت و هماهنگی مناسبت‌های انقلابی و دینی در استان عملکرد شایسته‌ای داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: هماهنگی مراسم در طول سال از جمله اقدامات ضروری و مهمی است که شورای هماهنگی این رسالت را به‌خوبی انجام داده است.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: رسانه های معاند ارزش های انقلاب را هدف قرار داده اند باید بیش از هر زمان دیگری در نگهداری این ارزش ها تلاش کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر رفع مشکل مربوط به ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تاکید کرد و گفت: زمین مورد نیاز برای احداث این ساختمان مشخص شده و مدیریت استان نیز از باب واگذاری زمین مشکلی ندارد و باید تلاش کرد تا گره های قانونی در اجرای این طرح برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: مجموعه شورای هماهنگی متعلق به نظام بوده و خصوصی نیست؛ ازاین‌رو در واگذاری زمین نباید به‌ عنوان مجموعه خصوصی قلمداد شود.

وی گفت: این شورا در استان به‌صورت مستقل دایر است و فعالیت‌های شایسته‌ای انجام می‌دهد؛ به همین دلیل نباید به علت نداشتن ساختمان از استان برچیده شده و تحت نظارت استان دیگری قرار گیرد.

برگزاری ۱۱۶ مراسم در خراسان شمالی

 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه این دیدار اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی در استان ۱۱۶ مراسم برگزار شد.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری با بیان اینکه در مراسم ۱۵ خرداد امسال بیش از سه هزار نفر حضور داشتند، گفت: در آیین ۲۲ بهمن پارسال نیز هفت هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو شرکت کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران است که به هماهنگی و انسجام فعالیت‌های تبلیغی بین دستگاهها و مراکز تبلیغی نظام می‌پردازد.

این نهاد در سال ۱۳۵۹ با موافقت امام خمینی (ره) تشکیل شد.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی ایران خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی ایران خراسان شمالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی ایران خراسان شمالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهدا قهرمانان تاریخ و الگوی ایستادگی هستند و پاسداری از آرمان شهدا امری مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت الاسلام عبدالحسین معزی با تاکید بر اهمیت جایگاه شهدا، آنان را قهرمانان تاریخ و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت برشمرد و اظهار کرد: پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی و حفظ آرمان‌های بلند و تمدن‌ساز شهدا در ایران اسلامی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه انسان برای سعادتمندی در دنیا و آخرت نیازمند الگو است، افزود: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار بهترین الگو برای حرکت انسان در مسیر ترقی و تعالی هستند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به الگوبرداری شهدای جنگ تحمیلی از سیره اهل بیت علیهم السلام اظهار کرد: شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌سال جنگ تحمیلی، گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌سال جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری کردند.

وی در پایان جایگاه شهدا را والا دانست و گفت: تکریم و تعظیم مقام شهدا و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران وظیفه‌ای همگانی بوده و ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور لازم و ضروری است.

کد خبر 748558

دیگر خبرها

  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟