Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@05:17:23 GMT

کولیوند استعفا داد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۲۷۸۴

کولیوند استعفا داد

سعید نمکی در نامه ای به دکتر کولیوند نوشت:

جناب آقای دکتر پیرحسین کولیوند

خدمات ارزشمند و جهادی آن برادر بزرگوار در سازمان اورژانس کشور در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد بود.

حضور مخلصانه، فداکار و عاشقانه جنابعالی در کلیه عرصه های بحرانی اعم از سیل و زلزله و حوادث جاده‌ای و به خصوص روزهای سخت ابتلاء به کرونا و همچنین فعالیت های ماندگاری که در راه اندازی اورژانس هوایی، دریایی، ریلی و توسعه اورژانس جاده ای و پیش بیمارستانی انجام دادید، یقینا در اوراق زرین خدمت در نظام سلامت ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه اندازی کدهای 247 و 724 و تعداد قابل توجه بیماران نجات یافته از سکته های قلبی و مغزی، خدمت گرانبهای دیگری بود که مدیون تلاش شما و همکاران ارجمندتان بود.

انتقال اعضاء پیوندی، بخصوص قلب در کوتاه ترین زمان ممکن به مراکز پیوند عضو نیز از خاطر همگان نخواهد رفت.

اینجانب ضمن آگاهی از مشکلات جنابعالی هرگز حاضر به پذیرش کناره گیری شما از مدیریت آن مجموعه نبودم و می‌دانید که چه سخت می توان با استعفای برادری مخلص، وفادار و موثر از مسئولیت خطیر موافقت نمود. لذا ضمن پذیرش استعفای جنابعالی علیرغم میل باطنی و فقط بدلیل اقناع روحی در کمک به مشکلات جسمی و روحی جنابعالی از خداوند بزرگ برایتان به پاداش خدمت‌های ارزنده ایام خدمتگزاری به مردم شریف، آرزوی تندرستی، عزت و سربلندی دارم.

بی تردید حضور شما در هر جایگاه بدلیل علاقه و عشقی که به سربلندی و عزت جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف کشورمان دارید، تاثیرگذار خواهد بود.

نمکی همچنین در حکمی، دکتر پیمان صابریان، رییس اورژانس تهران به عنوان سرپرست سازمان اورژانس کشور منصوب کرد که متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر پیمان صابریان

با توجه به سوابق علمی و اجرایی جنابعالی بعنوان "سرپرست سازمان اورژانس کشور" منصوب می شوید.

امید است با لطف پروردگار و استفاده از کلیه ظرفیت ها در اداره آن مجموعه بسیار مهم، موفق باشید./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیس سازمان اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد

ایسنا/هرمزگان با حکم مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان، سرور کریمی‌پور به عنوان سرپرست بیمارستان خلیج‌فارس معرفی شد.

در پی صدور حکمی از سوی دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان- و انتصاب دکتر سرور کریمی‌پور به سمت سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، مراسم تکریم دکتر فرشته بستان رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی بندرعباس؛ با حضور دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان-، علی علیزاده -مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان-، اسماعیل حاجی‌زاده -دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان-، ارسلان حیدری -رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی هرمزگان-، دکتر فرشته بستان -رئیس سابق بیمارستان خلیج‌فارس- و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس؛ مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در این مراسم گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی سازمانی است که در زمینه بیمه‌ای و درمانی فعالیت دارد و تلاش می‌کند عدالت اجتماعی و توانمندسازی را در جامعه اجرایی کند.

دکتر غلامعباس مومنی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی خود را علاوه بر جامعه هدف، به سایر اقشار جامعه نیز ارائه می‌کند و این امر نیازمند داشتن امکانات مختلف و زیرساخت مناسب است.

مومنی بیان کرد: ارائه خدمات درمانی مناسب نیازمند داشتن امکانات لازم است که یکی از مهمترین امکانات برای تحقق این امر داشتن نیروی انسانی متعهد و با تجربه است.

وی در خاتمه افزود: اهمیت نیروی انسانی برای هر سازمان بسیار زیاد است و پویایی و توانمندی یک سازمان به نیروی انسانی آن بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد