Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@09:15:32 GMT

معرفی محصولات شرکت توسعه بیستون راه

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۸۹۶۵

معرفی محصولات شرکت توسعه بیستون راه

شرکت توسعه ماشین بیستون راه مفتخر است که با بهره گیری از بهترین مهندسان و متخصصان ایرانی که در شرکتهای مشهور نیز کار کرده اند ، رضایت مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی خود را به دست آورده است  که این شرکت آماده ارائه خدمات و مشاوره هستند کار خود را آغاز می کند . امید است که شرکت توسعه ماشین بیستون راه  نقش کمی در ساختن ایران عزیز ما داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که کار اصلی شرکت توسعه ماشین بیستون طراحی ، ساخت و نصب دستگاه های پخت آسفالت ، انواع دستگاه های سنگ شکن ، دانه بندی شن و ماسه و همچنین بچینگ پلانت  و دیگر ماشین های مورد نیاز مشتری در این زمینه را به عهده دارد .

محصولات شرکت توسعه خودرو بیستون راه کارخانه آسفالت کارخانه آسفالت سیار ، موبایل و پرتابل انواع سنگ شکن بچینگ پلانت ماسه ساز ماسه شور ها فیدر سرند قطعات یدکی تابلو برق

این شرکت در نظر دارد سیاست کلی خود را برای تولید محصولات با کیفیت طراحی شده بر اساس استانداردها و فن آوری های مدرن طراحی کند که در آن رضایت مشتری و خدمات پشتیبانی در سریعترین زمان و با کمترین هزینه شاخص اصلی و مد نظر شرکت باشد.

بچینگ پلانت

به هر مرحله از ریختن بتن ، بچ گفته می شود و چون این دستگاه بتن پشت سر هم بتن تولید می کند ، به آن کارخانه بچینگ پلانک گفته می شود.

بچینگ پلانت به طور کلی ، می توان گفت که قلب یک ایستگاه تولید بتن است. در کارخانه بتن سازی ، با کمک پمپ های نصب شده روی دستگاه ، سیمان از سیلوها و شن و ماسه با نسبت های مشخص در دیگ بتن ریخته می شود. با کمک پمپ آب ، مقدار مشخصی آب به دیگ بخار هدایت می شود. این مواد مخلوط شده و از قسمت تخلیه در کامیون میکسر ریخته می شود. ظرفیت تولید کارخانه های بتن به عنوان تابعی از حجم دیگ بخار بیان می شود. در مدلهای رایج در ایران ، بچینگ پلانت ها  با حجم دیگ بخار 0.5-0.75 و 1 متر مکعب می باشند.

بگ فیلتر

به عنوان تولید کننده بگ فیلتر برای کارخانه های آسفالت ، امروزه با توجه به صنایع مختلفی که تأسیس شده است ، موضوع حفاظت از محیط زیست بیشتر مورد توجه قرار گرفته و در صنایعی مانند سیمان ، کارخانه های آسفالت ، گچ ، آهک ، چوب ، فولاد ، نساجی ، شکر و غیره و در کلیه صنایعی که به نوعی درگیر ذرات گرد و غبار هستند ، حساسیت محیطی و ایمنی نیروی کار مورد توجه قرار می گیرد و در صنایع فوق گرد و غبار را در محل کار جمع آوری کرده و از آن به عنوان ماده اولیه دستگاهی به نام (Bag filter  ) استفاده می کنند .

کارخانه آسفالت

در کارخانه آسفالت ، شن و ماسه پس از پخت در استوانه ای به نام خشک کن توسط آسانسور به برج آسفالت هدایت می شود. برج ساختمانی کارخانه آسفالت معمولاً چهار طبقه است و شامل: سرند ، طبقه دانده بندی یا توزین ، طبقه میکسر و سیلوی ذخیره آسفالت گرم .

سرند با لرزش و حرکات تکان دهنده ای که دارد عمل جدا سازی شن و ماسه داغ را به طور جداگانه در کلاس توزین یا دانه بندی انجام می دهد و هر یک را در یک بخش خاص طبقه بندی می کند ، سپس با توجه به نیاز و تعریف اپراتور و به میزان کمتری از هر یک محصول با کیفیت گرم باید در کف توزین شده و در مخلوط کن ریخته شود. همزمان و بلافاصله پس از ریختن شن و ماسه داغ در مخلوط کن قیر ، در فرآیندی داغ به ماسه داغ اضافه می شود و عملیات شروع به مخلوط شدن می کند. آسفالت آماده شده ، سیلوی گرم نگهداری آسفالت در آن ریخته می شود و برای تخلیه در کامیون جمع می شود.

راه های ارتباط با شرکت توسعه ماشین بیستون راه

 آدرس: تهران، رباط کریم، سه راه آدران، شهرک صنعتی زواره ای، انتهای کوچه امیر کاسبی شرکت توسعه ماشین بیستون راه

موبایل: 09126888286

تلفن : 02156587641

ایمیل: info@tmbr-co.com

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کارخانه آسفالت شن و ماسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

رئیس اتاق بازرگانی زنجان از حضور اتاق بازرگانی زنجان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو (۲۰۲۴ IRAN EXPO ) خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، صمد یوسفی‌اصل رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اتاق بازرگانی زنجان به‌عنوان کانون بخش‌ خصوصی استان به‌منظور معرفی هر چه بهتر ظرفیت‌های اقتصادی و توانمندی‌های صادراتی زنجان، در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO) که با هدف ترویج الگوی توسعه زنجیره ارزش کسب و کارهای تولیدی و خدماتی و با محوریت طرح توسعه زنجیره‌های ارزش راهبردی برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.  

وی ادامه داد: نمایشگاه ایران اکسپو 2024  که روزهای هشت تا 12 اردیبهشت سال جاری با حضور مدیران ارشد، صنعتگران و تجار و بازرگانان خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود یکی از مهمترین فرصت‌های پیش‌روی فضای اقتصادی کشور است تا با عرضه کردن محصولات صادرات غیرنفتی و معرفی زنجیره‌های ارزش صادرات‌محور ضمن ارائه مستقیم ظرفیت‌ها و چالش‌ها، اهمیت حضور خود در نقشه تجارت جهانی را نمایان کند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: حوزه‌های تمرکز ششمین نمایشگاه ایران اکسپو 2024 شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، تولیدات صنعتی، فرش دستبافت، صنایع دستی و گردشگری، دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی‌مهندسی و صنعت پتروشیمی است که اتاق بازرگانی زنجان نیز با اتکا بر رویکرد نمایشگاه، پیشبرد و ارتقای مبادلات تجاری کشور از طریق ارائه محصولات با کیفیت صادراتی و شناخت نیاز بازارهای جهانی، تلاش خواهد کرد با زبانی ساده و با الگوبرداری از ساختار اکسپوها، گذشته، حال و چشم‌اندازهای آینده ظرفیت‌های ذاتی و فضای اقتصادی استان را به نمایش بگذارد.

اتاق بازرگانی زنجان گفت: در این نمایشگاه که بیش از 2 هزار تاجر خارجی از آن بازدید می‌کنند، مساعی خود را متمرکز در معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان، نمایش محصولات زنجیره‌های ارزش استان، معرفی سبد صادرات غیرنفتی استان، میزان تعامل با بخش خصوصی(G2B)، فرصت‌سازی برای تعاملات با بخش خصوصی(B2B)، امضای تفاهنامه‌های تجاری، مذاکرات تجاری و ... خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • گامی نو در صنعت راهسازی/توسعه فناوری‌های قیر و آسفالت با مشارکت دانش‌بنیان‌ها
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد