Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یدیعوت آحارانوت، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع نمایندگان کنیست (پارلمان رژیم صهیونیستی) مدعی شد که کابینه وی به دلیل سیاست های شکست خورده «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق این رژیم در قبال ایران است که مجبور به افزایش بودجه نظامی است.

این جلسه به درخواست احزاب اپوزیسیون به ریاست نتانیاهو برای بحث درباره تهدیدهای امنیتی برخاسته از سیاست های کابینه جدید برگزار شد و طی آن، بنت مدعی شد: ایران برنامه هسته‌ای خود را با سرعت پیش می‌برد و او با این مسئله مقابله خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنت همچنین سهل انگاری نتانیاهو را در تقویت زرادخانه موشک های حزب الله لبنان دخیل دانست که می توانند هر جایی در فلسطین اشغالی را هدف قرار دهند.

وی خطاب به طرفداران نتانیاهو گفت: می دانیم که چه باید بکنیم. اما جنگیدن با هر کشوری در جهان، آن هم وقتی که ایران در حال پیشرفت نظامی است، کاری غیر مسئولانه تلقی می شود. ولی این میراث شماست که برای ما به جا گذاشته‌اید.

این در حالی است که نتانیاهو کابینه جدید را از بابت همکاری اطلاعاتی با آمریکا در باب ایران مورد سرزنش قرار داده است.

او مدعی شد: رویکرد کابینه جدید مبنی بر عدم اتکا به «سیاست غافلگیری»، می تواند به افشای عملیات های ضد ایرانی تل آویو منجر شود.

وی در توضیح این ادعا افزود: ممکن است اطلاعاتی که با آمریکا به اشتراک گذاشته می شود، به رسانه های بزرگ درز پیدا کند و به این ترتیب، عملیات های ما ناکام می ماند. برای همین است که من طی ۱۰ سال گذشته، به درخواست رؤسای جمهور آمریکا برای اطلاع رسانی به آنها درباره اقداماتی که می خواهیم انجام دهیم؛ پاسخ منفی دادم.

کد خبر 5271904 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران رژیم صهیونیستی نتانیاهو نفتالی بنت حزب الله لبنان کنیست ایالات متحده امریکا عراق افغانستان رژیم صهیونیستی ایران طالبان روسیه لبنان فلسطین ترکیه طالبان افغانستان جمهوری آذربایجان ویروس کرونا سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند

نانسی پلوسی رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل یک مانع برای راه حل دو دولتی است و باید استعفا کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پلوسی در گفتگو با شبکه RTE در جریان سفر به ایرلند بیان کرد: ما حق اسرائیل برای دفاع از خود را به رسمیت می‌شناسیم. ما سیاست و روش نتانیاهو را نمی‌پذیریم. چه چیزی بدتر از آنچه وی در پاسخ انجام داد، می‌توانست اتفاق بیافتد؟

درحالیکه شمار منتقدان سیاست‌های دولت رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو در میان مقام‌های آمریکایی به مرور افزایش پیدا می‌کند، پلوسی تاکید کرد: وی باید استعفا کند. وی در نهایت مسئول است.

عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه افزود که نتانیاهو برای سال‌ها یک مانع برای صلح در منطقه خاورمیانه بوده است.

هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست
  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • «وعده صادق» از بزرگ‌ترین موفقیت‌های نظامی تاریخ معاصر ایران بود/ ایران چگونه نتانیاهو را کیش‌ومات کرد/ چرا آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرد؟
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • لاپید: بنی گانتس و آیزنکوت از کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • تداوم موقعیت جنگی تنها راه بقای نتانیاهو در قدرت / کابینه اسرائیل در حال از هم پاشیدن است
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند