Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، آینده برجام را منوط به رفتار طرف مقابل به ویژه آمریکایی‌ها دانست و گفت: توپ بازگشت برجام در زمین غربی‌ها است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، آقای محمود عباس زاده مشکینی با اشاره به اینکه برجام جایگزینی ندارد، تاکید کرد: جایگزینی از جنس برجام که تعبیری خسارت محض برای ایران داشت را نمی‌پذیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرکز بر توسعه کشور بر اساس تئوری درون زا و تکیه بر توانمندی‌های داخلی بهترین جایگزین برجام است.
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس افزود: ملت ایران تکرار برجامی که برای ما خسارت محض داشت را نمی‌پذیرند و اجازه نمی‌دهند مسئولان و مذاکره کنندگان به این سمت و سو بروند.
وی اظهار داشت: توپ بازگشت برجام در زمین غربی‌ها است، آینده برجام بستگی به رفتار طرف مقابل به ویژه آمریکایی‌ها دارد، ایران در برجام مشکلی نداشت و به تعهدات خود عمل می‌کرد، اما آمریکا به تعهدات عمل نکرد و یک طرفه خارج شدند، آن‌ها برای بازگشت به برجام باید عذرخواهی کنند، تعهدات را اجرا کنند و خسارت‌های ایران را از قبَل عدم اجرای تعهداتشان پرداخت کنند.
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: احیای برجام دست ایران نیست، ایران به برجام عمل می‌کرد آژانس این موضوع را تایید می‌کند و همه دنیا متعهد بودن ایران را شاهد بودند از این رو اینکه برجام می‌ماند یا نه بستگی به طرف غربی دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توپ برجام غربی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲ هکتار زمین به طرح جوانی جمعیت در گلبهار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: در همین راستا عملیات آماده سازی برای ساخت ۷۱ واحد مسکونی ویلایی و فضاهای عمومی آغاز شده است.

محمدعلی محمدنیا حنایی افزود : تحقق منویات مقام معظم رهبری، خانه دار شدن جوانان و اجرای تعهدات دولت مردمی از جمله اهدافی است که در این طرح دنبال می شود.

وی بیان کرد : حمایت از طرح جوانی جمعیت با توجه به تعهدات وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت. 
محمدنیا حنایی اظهار کرد: شهر جدید گلبهار ظرفیت خوبی برای اجرای پروژه های طرح جوانی دارد.

دیگر خبرها

  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • حمایت قاطع از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • حمایت قاطع آقاتهرانی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • حمایت قاطع آقاتهرانی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /جزئیات جلسه کمیسیون فرهنگی با سردار رادان
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • اختصاص ۲ هکتار زمین به طرح جوانی جمعیت در گلبهار
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس