Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@02:25:16 GMT

کمربند شمالی شهر ایلام روشن شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۷۲۱۴

کمربند شمالی شهر ایلام روشن شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،  صادقیان شهردار ایلام، گفت: با پیگیری دادستان محترم استان در راستای احقاق حقوق عامه شهروندان و همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان، پروژه‌ی اجرای سیستم روشنایی کمربند شمالی شهر ایلام در طول مسیر سه کیلومتری این کمربندی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ۲۷ میلیارد ریال از اعتبارات داخلی شهرداری هزینه شده است.

او بیان کرد: بام ۲ شهر ایلام در مسیر کمربند شمالی از میدان ارغوان تا هانیوان طراحی شده و در آینده‌ای نزدیک اجرایی خواهد شد و با اجرای این پروژه علاوه بر افزایش ضریب ایمنی عبور و مرور در این مسیر ، یکی از زیرساخت‌های لازم برای اجرای بام جدید شهر ایلام و مسیر پیاده روی مورد نظر آن تامین شده است.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حقوق شهروندی تردد خودروها شهر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، بهنام امانی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات متعددی که با شهرداری شهرکرد برگزار شد، مرحله طراحی و اجرای نقشه مسیر فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در شهرکرد به اتمام رسید و این طرح در فاز پنج اجرا می‌شود.
سرپرست اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان شهرکرد گفت: با برنامه‌ریزی به عمل آمده و در مرحله اول شهرکرد به پنج منطقه تقسیم و برای حفاری مجوز‌های جداگانه دریافت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۵۰ کیلومتر حفاری برای اجرای طرح FTTH در شهرکرد در نظر گرفته شده است که در مرحله اول شروع عملیات عمرانی با حفاری ۳۰ کیلومتر از مسیر طرح در منطقه منظریه و قسمتی از خیابان ملت غربی شهرکرد و با رعایت قواعد حفاری و با دستگاه ترینچر انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • شناسایی۱۶هزار میلیارد تومان ملک برای مولد‌سازی در هرمزگان
  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • اجرای ۱۰۷ میلیاردی پروژه دفع آب‌های سطحی در بافت تاریخی یزد
  • اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد
  • اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد
  • طرح ملی جهاد آبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • طرح ملی جهادآبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد