Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:58:29 GMT

کتاب عاشورایی مسابقه کتابخوانی هشت بهشت معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۸۶۸۰

کتاب عاشورایی مسابقه کتابخوانی هشت بهشت معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، کتاب نامیرا با مضمون قیام امام حسین(ع) و آموزه‌های آن نوشته صادق کرمیار به‌عنوان سومین کتاب منتخب مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت ویژه دانشجویان کشور اعلام شد.

به این‌ترتیب، دانشجویان علاقه‌مند شرکت در این‌مسابقه می‌توانند پس از مطالعه کتاب مذکور، روز جمعه ۲۶ شهریور از ساعت ۹ تا ۲۴ از طریق پایگاه اینترنتی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRC.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

IR در مسابقه شرکت کنند. به برگزیدگان این دوره از مسابقات جوایز ۲ میلیون ریالی اهدا می‌شود.

این سومین آزمون غیرحضوری از دومین دوره مسابقات کتابخوانی هشت بهشت است که توسط معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران برای دانشجویان علاقه‌مند کتابخوانی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

این مجموعه مسابقات همچنین با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، دانشگاه الزهرا، دانشگاه علم و فرهنگ، دانشگاه علوم پزشکی تهران، سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 5273420 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه محرم صادق کرمیار مسابقه کتابخوانی جهاددانشگاهی تهران محمد سرور رجایی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران طرح تابستانه کتاب کتاب و کتابخوانی مرکز فرهنگی شهر کتاب رایزنی فرهنگی انتشارات سروش درگذشت چهره ها سوریه معرفی کتاب کتابفروشی ترجمه رونمایی کتاب افغانستان جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان تهران، مشهد و اهواز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکاو اروپا

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ دانشگاهیان تهران، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل با شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس اقدام پلیس امریکا را در ضرب و شتم دانشجویان مجکوم کردند.
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند. حاضران در این تجمع که با حضور رئیس دانشگاه هیئت رئیسه و اساتید دانشکده‌های مختلف دانشگاه و دانشجویان همراه بود با در دست داشتن دست نوشته‌هایی در حمایت از مردم غزه و دانشگاهیان و پرچم ایران و فلسطین و با سر دادن شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت دولت آمریکا از این جنایات را محکوم کرده و از آزاد اندیشی جامعه دانشگاهی در سراسر دنیا حمایت کردند.رئیس دانشگاه تهران نیز در این تجمع به بیان سخنانی پرداخت و برخورد دوگانه دولتهای غربی در مقوله آزادی بیان را مورد ارزیابی قرار داد.حضور دانشجویان بین الملل دانشگاه تهران در این تجمع و حمایت از جامعه دانشگاهی معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از دیگر نکات این مراسم بود.دانشگاهیان دانشگاه‌های فردوسی مشهد و جندی شاپور اهواز نیز امروز با برگزاری تجمع اعتراضی، این اقدام پلیس آمریکا را محکوم کردند.موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از دستگیری صدها نفر از معترضان در دانشگاه کلمبیا گسترده‌ شده و بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیا است. 

 

دیگر خبرها

  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • تجمع دانشگاهیان تهران، مشهد و اهواز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکاو اروپا
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد